Gå til innhold

OpelMaffian - Vectra 2.0i 16V - Familieracer'n

Ranger emnet

Opelmaffian

Anbefalte innlegg

Jupp borte vekk... finner jeg ut hvem som tok den havner jeg nok på Ilseng noen uker;) hehe...

Ja syns det ble bra. bare man ikke kommer for nært innpå da er de matte, skulle hatt litt klarlakk men hadde ikke.

Hvorfor ende opp der? Ingen som finner igjen liket vel?:)

Klarlakk koster ikke akkurat skjorta da, stikk innom din lokale torshov/bilxtra/mekonomen.

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 5 weeks later...

huff lenge sia her å... lengre ferie... men nå har endelig foringene mine kommet fra england så da blir det vel bytte til uke forhåpentligvis!

Da skal jo bilen bli litt mer kontant i styringa! hvis ikke er det litt bortkasta penger...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må få litt oppdatering her snart! Ellers blir du jo hengende etter oss andre Opel gutta... :hello:

:pics

*kremt* Skal egentlig ikke si så mye selv da, har ikke fått gjort så mye med Vectra'n min selv på en stund, men forhåpentligvis rekker jeg å gjøre litt imorgen.

Gleder meg til å se mer herfra! :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mordach: Joa oppdatering... Har en unge på 3mnd som tar litt mer oppmerksomhet enn min andre unge på 11år(bilen for de som ikke skjønte det). Så bilen er litt nedprioritert....

men men som sagt så blir det straks foring skift på heile bilen. skal bli diggh!

Evo500: Joa dubza kommer kansje... skal ringe sheriffen å høre. han skulle visst tømme sitt gamle lager før han flytta inn i ny sjappe.

Den bakrutesenkern har jeg sikla på en stund så tror jeg skal kline til jah!!!

Eravne: Ikke ta deg nær av han... hehe... han har omega syndrom...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20!!!

neida... det blir nok ikke no rims i år vil jeg tro... eller.. jajo vet jo aldri... men først på planen er foring bytte på hele fakkings bilen å så er det bodykit (turbo replica) som skal på. så får vi se etter det...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider