Gå til innhold

OpelMaffian - Vectra 2.0i 16V - Familieracer'n

Ranger emnet

Opelmaffian

Anbefalte innlegg

20!!!

neida... det blir nok ikke no rims i år vil jeg tro... eller.. jajo vet jo aldri... men først på planen er foring bytte på hele fakkings bilen å så er det bodykit (turbo replica) som skal på. så får vi se etter det...

Drømmer om 19"( må ha større enn pappa!!!!!) ellers så vis jeg kjøper lotus fanger, kan du jo overta min ? Er jo lik som turbo den. Men bakfanger må rettes eller kastes.

----------------------------

BMW 93' 525i diamantsort

[x]Bmw 318i Brilliantrot.

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mordach:

Alt går... bortsett fra nydfødte unger(det er jeg selv daglig vitne til). hehe

18 går med litt småfiks... 19 blir vel hakke mer jobbing for å få det til å ikke subbe..

eravne: Jeg har spoiler bakfanger å sideskjørt liggende... må bare sparkles litt å lakkeres... Forran har jeg, noe som jeg ikke har sett andre steder i Norge, Irmscher frontfanger og 2000grill, kamei øyelokk.

Så da må jeg i så fall gjøre som deg og ødelegge no deler før jeg kjøpern;) hehe

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Gleder meg til å se hvordan det blir... Men du må få ut noen bilder her! Må få se bilen!

Ikke for å være frekk, men... :pics

:hello:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en god bilkveld på torsdagen og da ble det noen mindre mods...

Først var det sjekking av mitt justerbare senkesett. Nederste hakket;)

show_image_stream.php?bid=52168364&dx=580&dy=435

Og da var det bare å begynne med og banke hjulbuer. Hadde på de hvite felgene(bilder ligger lenger framme i tråden), de var en smule for store for min bil. De nappa ut hjulbuene bak rett og slett. Det begynte fort å ruste :S Så da var det på med rustgrunning og lakk:thumb

show_image_stream.php?bid=52168405&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=52168461&dx=580&dy=435

Så til en upfreshing av grillen! Plastikk gitteret i 2000grillen hadde blitt grå å stygg så da måtte til med litt lakkering:respect

show_image_stream.php?bid=52168496&dx=580&dy=435

Kan trygt si at det ble mye bedre!!!

show_image_stream.php?bid=52168547&dx=580&dy=435

Etter som jeg mista det ene blinklyset forran på en grusrallyvei mellom Norge og Sverige måtte jeg ha et nytt. Kjøpte en til hverside og sota disse. Det er IKKE Torshov soting denna gangen!!!

show_image_stream.php?bid=52168594&dx=580&dy=435

Denne gangen er det skikkelig jobb. ikke no dritt som sist!

show_image_stream.php?bid=52168647&dx=580&dy=435

Og siden alle lampene på bilen da er sota så må jeg jo ikke glemme de søte små på sidene. hehe

show_image_stream.php?bid=52168696&dx=580&dy=435

Ble litt forskjell!

show_image_stream.php?bid=52168753&dx=580&dy=435

+ litt flere mods som desverre ikke kan dokumenteres med bilder per dags dato:iconsm

Men nå har de endelig kommet! De er gule, de er lilla, det er POWERFLEX!

show_image_stream.php?bid=52168325&dx=580&dy=435

De skal byttes på torsdag, da bør bilen sitte enda bedre på veia!!

Måtte teste ut bilen her om dagen. Noen som tar denna?

show_image_stream.php?bid=52168271&dx=580&dy=435

Mordach: Håper du er fornøyd med bilde update!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kva er det for front på den? tenkt på å byte ut firkantgreiene i grillen med hønsenetting (svart!!) har en sånn grill liggande men det er smelta ihop so veit ikkje om eg gidde.. :( dessuten bygge ikkje den grillen like långt ned som den eg ha so det blir visande lakk som aldri har blitt vaska, må vel lakksast, va grisestygt..

edit: hadde du toppfart lenge før du hadde varmkøyrt motoren? min c20ne ha 95grader arbeidstemp etter nåla..

ka med et nåken bilde av heile bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fronten er sammensetting av Irmscher frontfanger, 2000grill, kamei øyelokk, og sota og lakkerte lamper.

Ok jegsyns nå firkantgitteret i grillen er penere enn den svarte kamei hønsenettingen hvertfall!

Bilen min, i følge termostatvisern, har en arb.temp på ca 90-95grader, vifta slår inn på 96-97gr. Hvis du ser på klokkeslettet så sier det at bilen hadde rulla å gått siden ca klokka21. hehe

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste ut bilen her om dagen. Noen som tar denna?

show_image_stream.php?bid=52168271&dx=580&dy=435

Mordach: Håper du er fornøyd med bilde update!

hmm, viste at du fikk eco tec'n i den farten. Men dette er jo ingen umulighet å oppnå. MIn har sett 220-240 flere ganger.

Veldig slemt, og høyst ulovlig, men moro ! :)

Ellers så bildene bra ut, på tide at det kom! HVor mye gav du for foringene dine?Har tenkt på de selv, men har så mye planer og lite penger at jeg veit ikke annet råd enn å rane bank snart..

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Opelmaffian: Fett med bilder, gleder meg til å se mer av Vectra'n din. Blinkerne ble bra, skal selv prøve å knote til penger til frontlykter og blinkere snart... og skjørter.. og ny grill.. og øyelokk.. og baklykter.. og sportsratt.. og felger.. og lakkering.. og og og og..! Må ha det, bare MÅ ha det!! :respect

@ Eravne: Ja, kjempefornøyd med bilder! Sånt liker vi... Får inspirasjon da vettu :thumb

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kult, se på turtellern... mer å gå på her ja!

Eravne: Ga 2laken pluss moms og tolling inn til norge... sparte fortsatt en del kroner i forhold til komplett kjøp i norge.

Mordach: Ja må ha ja! hehe... Har jo turbo stola liggende i tillegg, må bare trekke de om. hvis jeg gidder å bry meg med det... Skal prøve å få trekt om dørtrekka å så det blir helhet i interiøret...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eravne: Ga 2laken pluss moms og tolling inn til norge... sparte fortsatt en del kroner i forhold til komplett kjøp i norge.

Mordach: Ja må ha ja! hehe... Har jo turbo stola liggende i tillegg, må bare trekke de om. hvis jeg gidder å bry meg med det... Skal prøve å få trekt om dørtrekka å så det blir helhet i interiøret...

Det var ikke dyrt da.. :) Hvor kjøpte du disse hen ?

turbo stoler? Samme som 2000 stoler?

BMW 93' 525i diamantsort

[x] 92' vectra 2000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luftmotstanden blir vel en liten fiende her? hehe, men stilig å se. Hvor lang tid tok det å nå den hastigheten? (og hvor skjedde dette? :D)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider