Gå til innhold

OpelMaffian - Vectra 2.0i 16V - Familieracer'n

Ranger emnet

Opelmaffian

Anbefalte innlegg

Hmm, så bra ut dette... Kanskje jeg burde skifte foringer selv også..!

Noen som har lyst å gi meg en hånd en dag? *kremt*Dimmu87*host* (Hint hint) :tannløs:

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 135
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tenkte på metallringen ja.. sia du berre tok bilde av gummien..

Foringen var så slitt at det ikke satt sammen!!!:oohh

bærebrua datt av bilen etter at jeg hadde skrudd den løs.

men me de nye foringene måtte jeg banke den på plass me 4kg's slegge... så du kan jo si at det er en liten forskjell!

:jerkoff:

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trur de va ca 800 for foringane i bærearmane.. kan sjekke kvitteringa, er en ulyd i forstillinga en plass so eg ska undersøke om 5min, sete på jobben å slappa av no.. 2000 var ikkje so gale det, var det med frakt å moms å alt det der? å korleis blei bilen??

edit: ser ut som dei to bakerste i bærearmane kosta 425, fann ikkje kvitteringa til dei framme men dei var billigare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Opelmaffian: Hva skal du ha for foringene?

@ Dimmu87: Hva skal du ha for å hjelpe meg å skifte foringer? :heyyou:

Eller har du lyst å hjelpe meg *gisp* GRATIS?! :respect

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

'95 Audi Coupé ACE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordach skal eg hjelpe til med i skifte foringa gratis til en som har råd til flatskjerm-tv?! :D husk å kjøpe rett type foringa.. du har gamletypen, eg skulle til å skifte mine, hadde demontert alt å jaggu hadde eg fått feil :deng

trur faktisk dei gamle er enda litt dyrare.. hehe.. men dei i framkant var heilt fine på bilen min.. men trur eg ha kasta eine :wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mordach skal eg hjelpe til med i skifte foringa gratis til en som har råd til flatskjerm-tv?! :D husk å kjøpe rett type foringa.. du har gamletypen, eg skulle til å skifte mine, hadde demontert alt å jaggu hadde eg fått feil :deng

trur faktisk dei gamle er enda litt dyrare.. hehe.. men dei i framkant var heilt fine på bilen min.. men trur eg ha kasta eine :wonder:

No har eg faktisk egentlig ikke råd til å kjøpe flatskjerm tv.. har sittet uten tv i en måned no, men det e et spørsmål om å spare og prioritere. Ikke lett når man har tosifrede månedlige utgifter... :puke:

Må være lov til å prøve seg da... Meeeen, greit! Vi får diskutere da da vettu. :hmmmmmmmmm: :fatality:

:hello:

'95 Audi Coupé ACE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg faktisk egentlig ikke råd til å kjøpe flatskjerm tv.. har sittet uten tv i en måned no, men det e et spørsmål om å spare og prioritere. Ikke lett når man har tosifrede månedlige utgifter... :puke:

Må være lov til å prøve seg da... Meeeen, greit! Vi får diskutere da da vettu. :hmmmmmmmmm: :fatality:

:hello:

kan gjere det gratis vis du står for brus å litt snacks :)

men no må eg nesten slutte å rote i tråden til opelmaffian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mordach: Sjekk på bilen din(skru av hjulet så ser du det) om du har samme type stabstag feste som jeg har eller den gamle typen. regner egentlig med at du har gamle typen... veit ikke... hva koster de egentlig?

Eirik jarl: takker:)

Dimmu87: hehe ble litt mye off-topic nå ja... hehe

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ Dimmu87: Hehe.. Snacks og brus skal bli. :thumb Får ta i bruk den gode gamle "You scratch my paint, I scratch yours" ..eller hva det nå heter. :hello:

Kan jo alltids være at jeg kan gi deg en hånd med noe en dag hvis du trenger da vettu - du ringer, jeg bygger. Alt innen custom induction kit på dagen! :D Skal desverre jobbe hele helgen, men vi får avtale nærmere på et eller annet tidspunkt.

Vi får ta det på PM/sms så vi ikke ødelegger denne tråden! Vil ikke ha Opelmaffian på nakken heller...(Våkner plutselig med en blodig/oljete motorblokk i sengen) :fatality:

@ Opelmaffian: Har ikke sjekket hvilket feste jeg har på stabstaget, men får vel (sannsynligvis ikke) gjort det iløpet av uken. :hmmmmmmmmm: Kom forresten plutselig på at jeg må ha nytt feste mellom stabstag og bærearm på høyre side foran... Det gamle har knekt i bolten og ligger og smeller og skrangler mot bærearmen! Kjedelig...! Vetikke hva feste og foringer vil koste. Merker du stor forskjell mellom nå og før du byttet foringer?

'95 Audi Coupé ACE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Tror ikke jeg gidder å skru ut motorn din for så å bære inn til senga di... da skaffer jeg heller 30liter gammal girolje å heller oppi;) hehe

Ja da må du bytte foringer samtidig, og de kan du like så godt kjøpe av meg... er sterkt anbefalt å bytte de selv om du bare skal bytte foringer pga. rust...

får å si det sånn, merker du forskjell på natt og dag? hehe er så sinnsykt stor forskjell... gleder meg bare til å få noen litt mer sportslige dekk så skal det bli bra... har kommet over noen cupfelger nå så vi får se...

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

Lenke til kommentar
Del på andre sider