Gå til innhold

Formotstand på dyser, 230FK

Ranger emnet


R-Sport

Anbefalte innlegg

Hei. Var å henta meg 230FK i sverige sist helg. plukket ut ledningsnett selv, men manglet formotstand på dyser. noen som har bilder av den kontakten på motstandene slik at jeg kan finne ut om jeg i det minste har kontakten?

 

på fårhånd takk.

 

mvh

- V70 `98

 

(x) 2x 244, 2x 245

(x) 760 m/230FK

(x) 142 `69 ++++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke det beste bildet til å se hvordan kontakten skal se ut... men hjelper deg litt på vei! :)

 

http://home.online.no/~alis-f/artimages/Forkoblings-motstand_montert.jpg

 

Jeg sa litt feil til B230ft, det er 2 rader i selve "kontakten.... 3 pinner nederst og en i hver ende på den øverste raden.

 

JEg moddet et F-elnett, derfor brukte jeg kabelsko, men bare se bort ifra dette.

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa litt feil til B230ft, det er 2 rader i selve "kontakten.... 3 pinner nederst og en i hver ende på den øverste raden.

.

 

det er jo lik jeg beskreiv den..? bare vi stokka om på hviken vei du holder den... fikk det helt fint til på min etter du sa åssen du hadde gjort det.. var bare å kappe opp strømpen så sa det seg nesten selv..bare litt halv scary i begynnelsen når jeg ikke viste hva som sjulte seg inne der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten gå innom volvo å høre om de kan levvere en løs kontakt, eller ringe rundt å finne en hugger som ikke ska ha en fot og en arm for å sende en slik.. kansje litt vanskelig siden de må begynne å klippe i ledningsnett, men om det er haeis oppbrunnet eller lignende så går det jo bra.. men om du kan nøye deg med noe som ike er orginalt, så kan du jo bare hive på kabelsko..? er enkelt prinnsipp, 1 ledning splittes til 4, en til hver dyse, i pluggen på motstanden setter du den ene ledningen på pinnen i midten, og de 4 ti dysene på hver av de andre 4 pinns'a på pluggen..likegjyldig hvilken dyse som sitter på hviken motstand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår