Gå til innhold

Lang tid fra IPD?

Ranger emnet

Goop

Anbefalte innlegg

Pick up the mike!

Men, seriøst gutter, TELEFON :P

Bilfirmaer er ofte usedvanlige trege til å svare epost.

Jeg forstår det på en måte, da 90% av folk er all talk and no action, men samtidig, så mener jeg at om man ikke svarer alle, kjapt, bør man fjerne muligheten for å sende epost og heller kreve telefonhenvendelse.

Men, ja.. Ta nå å ring dem, det koster ikke all verden.

001 til usa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

funka ok når jeg bestillte..tok som regel ett par dager før svaret dumpa i inbox'en min..amerikanske firmaer er som regel ræva til å svare på mail..hehe

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biltilbehørfirmaer leverer i tide???

Lover de ei ukes leveringstid så gans med minst 2, eller i værre tilveller 6, 7, 8 osv.

Nei, useriøsiteten BLOMSTRER, noe vi entusiaster får svi for. Det burde ikke være noe problem å si en eksakt dato for når varene er i hus.

Selv har jeg god samvittighet ifm. salg av chip: holder det jeg lover i 90% av tilfellene, og resterende 5 % er snakk om 1-2 dager forsinkelse pga posten som for tiden også er meget useriøse. Derfor mener jeg man bare burde svarteliste og kutte ut firmaer som ikke holder det som loves, f.eks på dette forumet. Det er det eneste som hjelper! :shake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke biltilbehørfirmaer leverer i tide???

Lover de ei ukes leveringstid så gans med minst 2, eller i værre tilveller 6, 7, 8 osv.

Nei, useriøsiteten BLOMSTRER, noe vi entusiaster får svi for. Det burde ikke være noe problem å si en eksakt dato for når varene er i hus.

Selv har jeg god samvittighet ifm. salg av chip: holder det jeg lover i 90% av tilfellene, og resterende 5 % er snakk om 1-2 dager forsinkelse pga posten som for tiden også er meget useriøse. Derfor mener jeg man bare burde svarteliste og kutte ut firmaer som ikke holder det som loves, f.eks på dette forumet. Det er det eneste som hjelper! :shake

handler man bare på pris, risikerer man å handle fra noen som ikke har lager.

Så gir de deg en forventet levering, basert på sin leverandør sin levering.

plutselig går en eller annen tulling på ferie, knekkre en fot, elns. og da går fort tiden :P

Derfor jeg foretrekker å faktisk ringe, når jeg vet hva jeg skal ha. Vet jeg ikke, eller om det ikke haster (flere uker), sender jeg epost.

Du har jo som feks. Volvo i bergen, de hadde hele systemet sitt nede i går, så de fikk ikke noe epost.

Jeg prøvde å ringe tidligere på dagen, men kom ikke igjennom. Sendte epost, men fikk ikke svar / leveringsbekreftelse. Gikk innom og da sa de at systemet vra nede..

Lenke til kommentar
Del på andre sider