kenterik Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hva er forskjellen på disse toppene, og hva er desidert grommest. hørt om no svanehalsgreier å de store ventilene bla bla bla... men har liksom ikke intressert meg før. men nå har jeg en strøken 531 liggende og har en 405 i bilen.. hadde du byttet? Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 tja, bedre utseende på 531 toppen da.. men veit ikke effekt messig.. er vel ganske like, men tror 531 toppen er den beste 8v toppen du får til volvo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ts Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 405 er best av de når dem er ikke porta... men skal man porte er 531 bedre og det er en bedre plasering av pluggen på 531... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bedre utseende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Bedre utseende? med tanke på påfyllingslokk angtageligvis.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 liker det gamle påfyllingslokket jeg da slipper jeg i tillegg bytte stabstag sukk, er ett salig rot nedi der, jeg vet. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Bedre utseende? annet toppdeksel.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Kanalene er vel ikke mye forsjell på nei. Men tennpluggen er mere i senter på 531 toppen! Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg