Gå til innhold

18" A8 Felger til a3

Ranger emnet

exmith

Anbefalte innlegg

Med tanke på at Sharif skal ha 7500kr for 4felger med dekk ferdig montert, er ikke 11000kr kjempebillig. Senk å 18" går veldig bra det :)

Er vel nesten bedre med 18" og senk, enn bare 18". Med bare 18" ser bilen skummelt høy ut.. :P

Fant et bilde med 19"

0_-1249714158.jpg

Ooooh! Det var peeent! Fikk jeg lyst på 19" A8... synd jeg nettopp skaffet meg 18" RS6.

Men kanskje jeg burde senke litt først uansett... orginal Ambition... ser tåpelig ut uten senk

FORZA MOTORSPORT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
Vekker tråden til live igjen her jeg sitter å sikler på 19" A8 felgene:)

Men, økonomisk sett vil jeg heller satse på 18".. Så lurte på om noen har noen bilder eller linker til bilder av en A3 med 18" A8 felger..

Var bare 19" her på tråden..

Hey :)

Har fått på 225 40 R18 jeg, en stund si nå.

Når jeg kjøpte dem, anbefalte dem 18 til meg ihvertfall, pga av sporing å hva dem tålte osv.. ikke vet jeg.

Utrolig fete felger ihvertfall, fin effekt når du kjører med dem også. Fått utrolig med skrøyt og eg kjempe fornøyd.

Legger ved bildet av bilen min, er litt mørkt men kan skaffe bedre senere ;)

Edit: har forresten nettop fått meg Justertbart understell, som jeg hiver på snart :)

audienxn2.png

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, fet bil.. men hvordan festet du grøftelys på den? ser ut som du har orginalfageren der.. sliten med hvordan jeg skal feste grøftelys på den uten at det ser søppel ut... :)

Det jeg har nå er imidlertidlig, skrudd grøftelysa rett i plastikken under fangeren. Ser bra ut i mørke, men verre i dagslys :)

Audi A3 1.8TFSI 08

x 1998 Audi A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider