LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Nå er dieselmotorn ute.. endelig.. Nå skal snart en b230ft pryde vogna mi! :) Nye OMP stoler skal inn om ikke så alt for lenge også! Motoren er forøvrig til salgs! Men har rådebank! Da er bilen på henger og står nå hos SS242 her på forumet!! Bilder av motor og stoler kommer etterhvert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hehe..da er det bare å glede seg da:D Blir bra med turbomotor da bilen din kommer til å "kle" det bra, sånn som den ser ut! Den var meeeeget pen! Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 fin bil! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 takker takker... ja gleder meg like fælt som da jeg tok lappen=)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Mulig eg lever meg for mye inn i dette, men eg håper du ikkje har fortalt alle de lokale heltene at hestene skal mer enn dobles, så du kan knuse de ut fra et kryss eller noe og skremme livet av de ;) Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 hehe nei, men hester blir det vel etterhvert.. bare få spart litt penger først! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 ting koster mye penger vettu!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Mulig eg lever meg for mye inn i dette, men eg håper du ikkje har fortalt alle de lokale heltene at hestene skal mer enn dobles, så du kan knuse de ut fra et kryss eller noe og skremme livet av de ;) Vi vet allerede... :deng Jeg har til og med fått se motoren.. :well Men da uten at Lassis var til stede.. Tok en titt på den når jeg henta spacere.... :driving Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 skal du selge girkassa som satt på d6'n? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 tenkte du da clutchhuset eller hele kassa? kassa mangler i såfall spakestell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Vi vet allerede... :deng Jeg har til og med fått se motoren.. :well Men da uten at Lassis var til stede.. Tok en titt på den når jeg henta spacere.... :driving Glenn Hvaaaa? Hehe.. trur du det blir bra da glenn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 N-y-d-e-l-i-g bil!!!!:D:D hva skal du gjøre med diesel motoren nå da? kan godt kjøpe den jeg! trenger noe som bruker mindre drivstoff da jeg blir student i tr heim etter sommeren:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvaaaa?Hehe.. trur du det blir bra da glenn? Bra? joda.. men med den lille snurra da gitt... :eek: Du burde vel finne noe som leverer litt mer luft? ;) Neida, tror nok det blir bra jeg. Du får vise meg hva børsa er god for da, når du får ting på greip og tør å bruke greiene litt... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 lassiss.. putt på samme oppsettet som ståle hadde til meg.. funka glimmers ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 tenkte du da clutchhuset eller hele kassa? kassa mangler i såfall spakestell trenger i grunn bare spakstell.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg