LaSSiss Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 N-y-d-e-l-i-g bil!!!!:D:D hva skal du gjøre med diesel motoren nå da? kan godt kjøpe den jeg! trenger noe som bruker mindre drivstoff da jeg blir student i tr heim etter sommeren:D Motoren har rådebank da, så da må du evt fikse det... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 lassiss.. putt på samme oppsettet som ståle hadde til meg.. funka glimmers ;) Ja skal få på noe greier etterhvert.. Har dårlig råd så ting tar tid! hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juni 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 da ligger den en chippet gullboks på posten og venter på meg... Begynner med motoren i morgen.. er det forresten noen som veit hvordan og hvilken chip jeg burde bruke på bensina? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 bsr Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juni 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2006 Spør Poffs, han har chipper til begge boksene dine.. Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Liten uppdate på bilder her.. under bilder og lassiss, http://www.ss242.net/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 dårlig med bilder av den ordentlige grom motoren der da.. Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 det kommer.. motoren kan bli grom i hvertfall, er ikke grom slik den er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Tror han mente D6'n;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 ahhh, ja han kan da kjøpe'n hvis han vil!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 NEI! men jeg vil kjøpe radiator, slanger og gløderele =P Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 så på radiatoren i dag.. ene eksospotta hadde falt over den så det er ikke veldig pen på rillene lengere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 så på radiatoren i dag.. ene eksospotta hadde falt over den så det er ikke veldig pen på rillene lengere.. javel. samme det! jeg tar den. må bare få kommet meg innover en dag. kan du sende meg mob.nr på pm? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 PM sendt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Gullboks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg