LaSSiss Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 I dag begynte jeg og ståle på ledningsnettet, dette er nett fra før 94 så er litt annerledes, så vi knota litt og satt og tenkte.. Endte med att vi dro til Oslo og kjøpte datasprut, Haltech e6k.. Update's will come! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Sprutet er vel så og si ferdig koblet opp, skulle prøvestarte i stad da vi hadde glemt og bytte kobberskivene på bensinpumpa, så det blir prøvestart i morgen, håper ting går bra! Jeg gleeeeeeeeeeder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Mulig å få se en video av oppstarten da?:) Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Har aldri sett sånn lyddempingsplate under panseret? Bare på dieselbiler? Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2006 aner ikke. hadde ikke sett det før jeg kjøpte min jeg heller..(Lyddempplate) :P Den fyra såvidt i dag, men plugger og kabler er dårlig så kjøper dette på mandag så er det vel mulig ting funker bedre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 i dag startet den uten problemer.. fikk bytta plugger, kabler ,rotor og fordelerlokk!! Siste monteringa i kveld og i morgen så er den vel kjørbar! bilder osv kommer etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Venter i spenning for bilder! Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2006 Bilder kommer.. skal til wetterhus racing en av dagene og mappe den! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2006 Da tar jeg mest sannsynlig turen i morgen og får mappet den, akkurat nå oppfører den seg som en kengeru yodude Så får håpe vi får noe ordnings på den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det håper jeg også så jeg kan sitte på en tur hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 det håper jeg også så jeg kan sitte på en tur hehe Så klart du skal få lov til det.. ;);) Og tusen takk igjen for att du gadd og hjelpe meg opp! Bilen står igjen hos wetterhus, var mye jobb med den, pga mappen jeg fikk av en her på forumet..!! BTW, Verkstedet til Wetterhus er det råeste jeg har sett, dVs: Jeg elsket det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Når får du igjen bilen da? Det klør vel i fingrene dine etter å kjøre bilen nå regner jeg med?:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 ja klør greit i fingra ja! ;) Litt uvisst enda! Da vi kom opp fant vi en sprekk i retur røret fra turbo og, Så han skulle ta det med det samme også, så jeg slapp og dra 25 mil hjemigjen for og fikse det for så og dra opp igjen!! Han er egentlig fullbooket men skulle ta litt innimellom, så en uke eller 2 burde den da være klar, så sant jeg har penger der og da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 7, 2006 Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Blir nok bra det her ja... Må nesten kjøpe meg grom bil snart selv. Kan jo ikke bli frakjørt av deg!!! Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2006 Hehe!! åjo da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg