Glacius Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Her er en av de Extreme Crx ene som er ute å kjører !! steike man Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 den der minte meg om en traktor rett og slett. lite fin spør du meg :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Jeg leste at bodykitet KOSTET fra 2500-3500 DOllars $ og det er jo sykt og at d kostet 2000 $ å sette sammen kitet litt for sykt spør du mg :op Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 ring nasa om spons!!! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Det er lagt mye arbeid i den bilen der. Forsåvidt kjenner jeg bare igjen Black Widow frontfangeren. :) Rack her forresten Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 mener grounddesigns2000.com selger det kittet der eller.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Det var ihvertfall gjennomført og spesielt, om ikke annet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2003 den var gjennomført, men den var ikke så spesiell pen:D:D Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg