JuB Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hei, broren min har en vw golf 4 1.6sr, den har litt kranglete motor. Problemet er at på tomgang blir den ikke stabil, den variere et par hundre rpm hele tiden så den står å jager hele tiden. Ved gasspådrag er det heller ikke noe "futt", virker som den sliter litt med å få turtall, jobber litt rykkete. Men når turtallet blir høyt 4000+rpm virker den mye kvikkere. Han har bytta vanntempføler og lamda, uten hell. Noen som har gode forslag her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det samme er det på bilen til dama. Hun skal ha bilen på sjekk imorra for å se hva det er for noe Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Åh, da må du si ifra hva de sier :) :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det kan være luftmengdemåleren;) SÅ kan det være Rusk i forgasseren eller hva det var igjen.. hadde samme problemet da jeg kjøpte bilen;) Det kan også være lamdason som er gåen.. Om noen trenger luftmengdemåler så har jeg heelt ny;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvor sitter luftmengdemåleren? Sitter den i boksen med luftfilter, for han hadde satt på sportsluftfilter, men dette har han tatt av igjen.. Hva skal du ha for luftmengdemåleren? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Om noen trenger luftmengdemåler så har jeg heelt ny;) Om du monterer den også (har ikke peil på hvor den skal) så kan jeg ta den, for bilen min sliter på tomgang også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Luftmassemåleren er den "klumpen" på slangen som det går en ledning ut fra rett etter luftfilterboksen. Skru ut de to skruene i bakkant, trekk ut kontakten og så er det bare å dra ut lmm.. Supreme: Var vel et eller annet spjeld som var sotet igjen hos deg? Var så daukjørt da du kjøpte bilen :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 høres ut som lmm, kabelen som stod i min lmm satt ikke skikkelig i... fikk lign. symptomer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Luftmassemåleren er den "klumpen" på slangen som det går en ledning ut fra rett etter luftfilterboksen. Skru ut de to skruene i bakkant, trekk ut kontakten og så er det bare å dra ut lmm.. Supreme: Var vel et eller annet spjeld som var sotet igjen hos deg? Var så daukjørt da du kjøpte bilen :) haha daukjørt du lizm.. hehe.. det var et spjeld med masse dritt i.. og enoffer jeg må bytte speedohuset mitt... bare fordi du skulle gjøre en liten modd inni der:P hehe.. Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony_VAG Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Åh, da må du si ifra hva de sier :) :thanks- kr Hun husker visst ikke hva det var, men var bare en del som måtte byttes. kosta rundt 1500, Siter VW Passat 05 1,9TDI 100 HK Nedre Romerike gatebil- http://www.nerogatebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Han bytta lmm, så fikk han 40hk mere, føltes hvertfall slik sa han ;) Så nå er bilen eu-godkjent, takk for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 Han bytta lmm, så fikk han 40hk mere, føltes hvertfall slik sa han ;) Så nå er bilen eu-godkjent, takk for hjelpa :) Hvilket merke var det på lmm som stod i? Hitachi? Hva byttet han til? Bosch? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg