Stomper Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Skal ikke begynne med diskusjonen om merkeverksteder eller ikke ... jeg bruker merkeverksteder for å holde servicebok etc perfekt - kanskje fordi det er slik jeg ønsker å kjøpe bruktbil selv. Det jeg tenkte på var mer OEM vs 3. parts deler. Det er jo ikke alt VAG lager og hvis en er litt bilinteressert så er det jo ofte litt ekstra en ønsker :). F.eks så tenkte jeg på å gå for rustfritt eksos hvis jeg må bytte og gi f... i hele Möller konsernet. Vil garantert gå for 3de part dempere hvis jeg må bytte. Bare for å illustrere. Hva er den gjengse oppfatning av dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Synes 3. parts deler er helt greit s¨lenge det er KJENTE merker da, og ikke noe hjemmelagede greier fra polen !!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 funker helt fett for meg så lenge det har ett bra rykte på seg.. og ikke blir fucked etter noen timer! Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg