Mambo Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 orginal verktøyet ser mye bedre ut ;) hehe.. men skal du bruke demperen omi igjen så er det ikke noe serlig å bruke muttertrekker pga det ødelegger gummien og pakningene. en demper skal helst ikke bli spinni rundt fort. om den må beveges! bla bla bla.. lærte noe på en støtdemper fabrikk.. bla bla bla.. Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hva med å skru at støtdemperforingene forran.. og bytte de? (altså den gummisaken med et lager i som er festet med 3 skruer til støtdempertårnet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 orginal verktøyet ser mye bedre ut ;) hehe.. men skal du bruke demperen omi igjen så er det ikke noe serlig å bruke muttertrekker pga det ødelegger gummien og pakningene. en demper skal helst ikke bli spinni rundt fort. om den må beveges! bla bla bla.. lærte noe på en støtdemper fabrikk.. bla bla bla.. Dempere med teflon foringer skal absolutt ikke gå rundt, f.eks Bilstein. Men holder de godt igjen med en softgrip tang, så går det bra. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Mutter'n fikk bøte med livet! Den satt så hardt fast at vi kom ikke på andre måter, uten sånn spesialverktøy, noe som jeg ikke har! ;) Tok en hammer og meisel holdt jeg på å si... øhhm.. sånn man slår på som er spiss i ene enden! =P Ikke syl... jah.. samma det! Fikk nå i alle fall av den hælvetes mutter'n etter hvert! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hehe, høres ut som du har drept mora di men.... Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Mutter'n fikk bøte med livet! Den satt så hardt fast at vi kom ikke på andre måter, uten sånn spesialverktøy, noe som jeg ikke har! ;) Tok en hammer og meisel holdt jeg på å si... øhhm.. sånn man slår på som er spiss i ene enden! =P Ikke syl... jah.. samma det! Fikk nå i alle fall av den hælvetes mutter'n etter hvert! :D Tjørner :biker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Mutter'n fikk bøte med livet! Den satt så hardt fast at vi kom ikke på andre måter, uten sånn spesialverktøy, noe som jeg ikke har! ;) Tok en hammer og meisel holdt jeg på å si... øhhm.. sånn man slår på som er spiss i ene enden! =P Ikke syl... jah.. samma det! Fikk nå i alle fall av den hælvetes mutter'n etter hvert! :D Dorr ? unsett..få lånt deg luftverktøy til slikt arbeid :) Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg