Gå til innhold

Det vittigste av det vittigste

Ranger emnet

Morten_740

Anbefalte innlegg

Her om dagen så skulle jeg kjøre ut av et av parkeringshusene i kristiansand.

jeg hadde parkert i 5etg å når jeg startet bilen å satt den i ® så plutselig gikk clutchen i stykker. :(

"jeg har hørt at det er normalt på den type modell som jeg har at det som skjedde skjedde"

men tilbake til det andre. så hadde jeg betalt for der jeg hadde parkert å måtte komme meg ned i 2 etg får å sette inn betalingskortet.

(bruker man forlang tid så kommer man ikke ut på normal måte)

men etter noen min så klarte jeg å sku den ned, sette inn kortet i automaten å bomen gikk opp. jeg måtte jo selvsagt sku 740 så ikke bommen lukket seg igjen, men jeg kom ut av bommen å parkerte bilen i 1 etg å ventet på å bli tauet hjem av gamlingen.

får å ha en litt konfortabel tauing så sørget jeg for å ha stramt strikk/tau hele tiden, men turen kom ikke så langt før det vittige skjedde.

jeg ble nemmelig bare tauet ut av p-huset å gamlingen stoppet får å vike fra bil fra høyre "jeg hadde stramt strikk" men akuratt den utkjørselen så må du kjøre oppå fotgjengerfeltet får å se om det kommer bil fra høyre.

mens han ventet på at bilen skulle kjøre så kom det en stakkars utlending å ante sikkert fred å ingen fare. han kikket så opp i himmelen at det nesten ikke er mulig, men vertfall han labbet på slepetauet å trynte noe så heftig å løp på alle 4 hennover fotgjenger feltet for å ikke slå seg skikkelig :p dette var meget vittig mener jeg :D hehe..

på cluthen så var det bare en liten feil å det var at den sylinderen under bilen som dytter en sånn gjern dings inn på gear kassa var det knukket noe på, bare sveiste på en ring så funket det helt fint igjen :p tom bare noen min :p:wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider