Precious Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Har noen hvite instrument skiver til golf mk1? Url eller bilder? Takk på forhånd. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 send meg en pm med mail adressen din så skal jeg sende et bilde. (har både til mk1 1.6 gasser med turteller VDO og til 1.8 GTI.) -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by froorf send meg en pm med mail adressen din så skal jeg sende et bilde. (har både til mk1 1.6 gasser med turteller VDO og til 1.8 GTI.) -frode hei jeg trenger til golf cab (samme som gti) Tror jeg hvis du gidder... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 her er filen... http://home.online.no/~kar-joh3/artimages/speedometer/gti.jpg -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 noen som veit hvordan papir man bør bruke, gr. ? og er det noen tips ang installeringa, så det blir så reint og pent som mulig? Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
froorf Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 jeg brukte hp glossy photo papir. det var et spesial "papir" følte nesten som en plast folie.. ble meget pent. med unntak av limingen.. (spraylim kunker ikke, ble ruglete) printeren var en canon i550x -frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg