X-Cell Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 til min store glede så jeg e koks-grå R34 skyline i narvik i dag.. men til min store skuffelse er det ingen her i byen som har skaffet seg.. den bare tok seg en runde gjennom byen å fikk mange lange blikk for så å fortsette sin tur videre Nord.. noen som vet noe om denne bilen eller hvem som har kjøpt den og hvor den vil havne? kjørte på prøveskilt, av typen klistremerke.. :) Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hmm,kanskje den kommer på streetmeet bardufoss? ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Hmm,kanskje den kommer på streetmeet bardufoss? ;) kansje det kansje? :) er vel lovt å håpe? ;) :assman Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ja,det er sant,men hvor stor er sjansen liksom? :) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 har fådd nyss om at det ska komme 2 skylinera t street meetn i bardu. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 ja.. den grå R32'n som går i tromsø(som blei frakjørt av en bmw m5 stasjonsvogn) :P:P:P kommer jo heeelt sikkert.. :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 m5'en som va på gatebilvideoen? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 eller at skyline eieren tok det med ro ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 denne ble spottet på finnsnes i natt.. er nok turboknut her på forumet sin.. han skulle jo komme med en grå nissan med to runde lykter.. jobber vistnok hos japanauto.. Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Knut Fossum er selvstendig,men har et par salg for japan auto av og til ;) KNUT: har du hentet en R34 til deg og?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sxnissan Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 den skylinern i tromsø har fådd seg en seriøs turbo høre eg. en t88 trur eg d va. tvile før at han ga no på når han kjørte mot en m5. eg kjørte sjøll mot en m5 i fjor og da hadde eg bare 280hk og dro gått i fra den. Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Ser ut til at man ikke trenger navigasjonssystem når man Skyline... Det man trenger er en bærbar PC og et forum med "Carspotting" så får man høre om man har kjørt feil eller er på rett vei. I morgen (torsdag) er vi i Tromsø. Kjører en Skyline R34 og turen er kun for å komme på Streetmeet og Drag'en. Er neppe på nettet igjen før etter streetmeeten. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 tøff bil:D Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 en GTT du kjører for japan auto?? Liker godt den tommy kaira versjonen dem har stående,men blir dyrt med skilter og i det heletatt.. Fikk heldigvis gratulert en annen med R34 GTR på lørdag ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 den skylinern i tromsø har fådd seg en seriøs turbo høre eg. en t88 trur eg d va. tvile før at han ga no på når han kjørte mot en m5. eg kjørte sjøll mot en m5 i fjor og da hadde eg bare 280hk og dro gått i fra den. 280hk i en 200sx å kjørte fra en m5? :P da må m5'n ha rygga.. :P før m5'n hadde jeg en rx7 med 350hk.. å den var såvidt kjappere 0-100 enn m5'n .. 100 og opp han rx''n ikke med.. å den i r32 skyline hadde passelig trim i fjor.. bare typisk japse blekk å ikke klare å gå reint når det gjelder. .:P "host hark hjelP" var eneste som kom fra eksosen på den når han girte ned å prøvde å kjøre fra meg.. :P Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg