Gå til innhold

Skyline R34 i Narvik

Ranger emnet


X-Cell

Anbefalte innlegg

til min store glede så jeg e koks-grå R34 skyline i narvik i dag.. men til min store skuffelse er det ingen her i byen som har skaffet seg.. den bare tok seg en runde gjennom byen å fikk mange lange blikk for så å fortsette sin tur videre Nord..

 

noen som vet noe om denne bilen eller hvem som har kjøpt den og hvor den vil havne? kjørte på prøveskilt, av typen klistremerke.. :)

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den skylinern i tromsø har fådd seg en seriøs turbo høre eg. en t88 trur eg d va. tvile før at han ga no på når han kjørte mot en m5. eg kjørte sjøll mot en m5 i fjor og da hadde eg bare 280hk og dro gått i fra den.

Mitsubishi Lancer Evo8

Nissan Skyline R33 GTS solgt

Nissan 200sx s14a ca360hk solgt

Honda crx død

Audi A3 solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at man ikke trenger navigasjonssystem når man Skyline...

Det man trenger er en bærbar PC og et forum med "Carspotting" så får man høre om man har kjørt feil eller er på rett vei.

I morgen (torsdag) er vi i Tromsø.

 

Kjører en Skyline R34 og turen er kun for å komme på Streetmeet og Drag'en.

 

Er neppe på nettet igjen før etter streetmeeten.

. . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den skylinern i tromsø har fådd seg en seriøs turbo høre eg. en t88 trur eg d va. tvile før at han ga no på når han kjørte mot en m5. eg kjørte sjøll mot en m5 i fjor og da hadde eg bare 280hk og dro gått i fra den.

 

 

280hk i en 200sx å kjørte fra en m5? :P da må m5'n ha rygga.. :P før m5'n hadde jeg en rx7 med 350hk.. å den var såvidt kjappere 0-100 enn m5'n .. 100 og opp han rx''n ikke med.. å den i r32 skyline hadde passelig trim i fjor.. bare typisk japse blekk å ikke klare å gå reint når det gjelder. .:P "host hark hjelP" var eneste som kom fra eksosen på den når han girte ned å prøvde å kjøre fra meg.. :P

Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn

 

OPC Driver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår