sxnissan Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hehe ja dem bir nu der ut på byggda en plass vi ser dem sikkert Siter Mitsubishi Lancer Evo8 Nissan Skyline R33 GTS solgt Nissan 200sx s14a ca360hk solgt Honda crx død Audi A3 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-Cell Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 bor du narvik? her i byen lander jo alle impreza turboene på taket bortsett fra min da :) hehe.. ja jeg vet hvem du er.. :P og jeg har også kjørt fra deg.. ;P hehehe:wave Siter Naf ungdoms kontakt avd. Narvik og Omegn OPC Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 hehe.. ja jeg vet hvem du er.. :P og jeg har også kjørt fra deg.. ;P hehehe:wave nåh? det var mere en jeg viste, har vel så og si aldri brukt bilen min i narvik sentrum. . . den har stått i tromsø siden påske og før det kjørte jeg en annen bil i narvik og mellom narvik og tromsø, Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg