VentoCL Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 FORTELL til Vento-broren din hva slags spray du brukte for å "lakere" baklyktene, skal gjøre noe lignende selv, Svar PLIZ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 som munko sier, ikke finn på å lakke tromlene bak røde..heller ikke caliperne.. Lakk tromlene med svart lakk, og caliperne foran med sølv lakk.. Når du har såpass "åpne" felger som du har, i kombinasjon med relativt små bremser, ser det bare fjollete ut med farga bremser.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 FORTELL til Vento-broren din hva slags spray du brukte for å "lakere" baklyktene, skal gjøre noe lignende selv, Svar PLIZ. tint spray selges på torshov bilrekv. bilxtra osv.. sort, blå og rød.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ok, Takk skal du ha mandel, Så kan jeg da gå til mekonomen, og si "en svart Tint spray, takk feiten"? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoCL Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 monterte åpent luftfilter i dag ( kon-filter ).. ble mere lyd ja :) hei, har et spørsmål, hva er den måleren i den originale luftboksen? hva gjore du med den? altså monteringen med k&nfilteret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 ok, Takk skal du ha mandel, Så kan jeg da gå til mekonomen, og si "en svart Tint spray, takk feiten"? :D ikke sikker på om mekonomen har det, men sjangsen er vel der.. si at du skal ha sotespray du...mest brukt her til lands det vil jeg tro.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet August 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 hei, har et spørsmål, hva er den måleren i den originale luftboksen? hva gjore du med den? altså monteringen med k&nfilteret har den originale luftfilterboksen stående ennå.. plukket bare av slangen fra den til innsuget og koblet på filteret.. det spjeldet som sitter i bunnen av boksen er vist no forvarmin/oppvarming når det er kaldt ute. planen min er å koble vekk kon-filteret om vinteren og bruke det originale så jeg får tilbake denne funksjonen. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw vento lover Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 har den originale luftfilterboksen stående ennå.. plukket bare av slangen fra den til innsuget og koblet på filteret.. det spjeldet som sitter i bunnen av boksen er vist no forvarmin/oppvarming når det er kaldt ute. planen min er å koble vekk kon-filteret om vinteren og bruke det originale så jeg får tilbake denne funksjonen. Da burde du blende den åpnongen på filterboksen frem til du tar den i bruk igjen ellers kkan du få problemer med rusk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 fisker frem en gammel tråd.. fått på sommerskoene på bilen igjen.. tok noen bilder Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Det ble veldig pent:) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 bestilt senkesett osv også.. KW v2 høyde og stivhetsjusterbart.. kosta den nette sum av 11.965+frakt fra norskbildelesenter.. har også bestilt endel annet stash som skal på i løpet av våren/sommeren :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har ikke fått lest hele tråden, men er det der 7x17" felger med 205/40 dekk? Hvor mye er den senket på bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 215/40/17 på 7x17" .. er vel senket 80mm ( golf2 fjærer ) akkurat nå ( og de har vel seget litt også ) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Ok. Det var da fælt til senking... Men bra ble det hvertfall... Subber den masse eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 blir bedre når jeg får kw settet om et par uker.. er ikke godkjent som det står nå , og den er "litt" i mykeste laget nå.. tenker coiloverene blir satt på maks stivhet og senket som det er nå / litt lavere Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg