passat kara Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 dette ble tøft! bilen kledde virkelig hvite felger. Å ble bra med halv sota baklykter (burde gjøre det på bilen min igjen jeg å, tok av før eu kontroll) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 monterte åpent luftfilter i dag ( kon-filter ).. ble mere lyd ja :) Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Til info så trenger du ikke golf skjermer for å ha golf fronten, kun lykter, grill og panser. mitt front bytte: Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Til info så trenger du ikke golf skjermer for å ha golf fronten, kun lykter, grill og panser. mitt front bytte: hvordan der det med den ramma som lyktene monteres i ? er denne forskjellig eller stemmer lyktene rett over uten harry-mekk ? Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ingen harrymekking trengs, frontplata passer perfekt! Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Icemanx : jeg kjenner kanskje en som vil bytte front med deg (A) hehe... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 da kan det hende det blir en tur på skroten en dag for å se om de har et rett panser og noen lykter til meg :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 jaja.. liten update.. onsdag skulle jeg , dama og noen kompiser til sverige for å se etter bildere.. hekta på hengeren på ventoen ( på det lekre rustete hengerfestet ) og satte turen mot øst.. ca etter 10 mil så dauer bare bilen ut og det er ikke snakk om å få start på den igjen.. etter en rask analyse kommer vi frem til at bensinpumpa i tanken har tatt kvelden.. stressa litt rundt og ringte en kompis og han kjørte avgårde på skroten å henta en bensinpumpe fra en 96 mod passat som vi bytta ( parkert på en bussholdeplass in the middle of nowhere ) og det eneste vi hadde å hjelpe oss med var 1 skrujern.. men det gikk helt fint og etter vi fikk bytta så fyra den med engang.. ;) ble en litt amputert sverigetur , men i dag ( torsdag ) så kjørte vi til østersund.. svenske veier og senka bil = endel skurring :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 fyrer på med litt flere bilder jeg da.. fått tonet ruter siden sist og lakkert blinklysa på framskjermen.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er det VR6-leppa du har der? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Er det VR6-leppa du har der? :wonder hm nei jeg tror ikke det.. bilen er en original CL så da går jeg ut i fra at det er en CL leppe som står på. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 Begynner å bli bra dette! Tenkt å lakkere listene og speilene ell? Tror det hadde gjort seg :) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2006 hellakkering til neste år , så det blir tatt da regner jeg med.. fargebytte på gang osv så må lakkere lister osv Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 Fin bil. Et tips fra meg er å lakkere speila i samme farge som bilen, og kanskje lister og alt det andre som er mattsvart/plastikk på bilen... Og kanskje en slik en hadde gjort seg: LINK TIL SALGSANNONSE... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet August 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 som jeg sa tidligere så blir speil og lister lakkert til neste år.. ang fram/bak fangere så kommer det vel noe der også :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg