AlmRacing Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 blir bedre når jeg får kw settet om et par uker.. er ikke godkjent som det står nå , og den er "litt" i mykeste laget nå.. tenker coiloverene blir satt på maks stivhet og senket som det er nå / litt lavere Heisann, dette ble rått... :) Når du får senkesettet ditt, så får du huske å ta nye bilder :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 nissen har vært på besøk.. ! sitter å justerer stivheten på dem nå.. skal dras til på maks :D:D blir vel montering senere i dag osv Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 nice... Jeg fikk på sommerskoene på min idag. 7x18" med 205/35-18.Men jeg trenger sårt å få senket den ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Hvor mye er bilen din senket? Syntes den er veldig pen i forhold til hvor lite du faktisk har gjort :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 nøyaktig hvor mye den er senket forran vet jeg ikke.. men den er mer en lav nok.. skurrer dekk så det holder :P bak har jeg litt å gå på ennå... men antar en plass mellom 60-70-80mm senk forran.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet April 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2007 nye deler har blitt handlet.. har endel til, men det blir det ikke så mye bilder av før den er lakkert :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Du har vært flink du kjakan :) Men Angel Eyes og panserforlenger? Skal du ikke ha det? Kjøpte Angel Eyes hos NBS, passer perfekt og ser sinnsykt mye tøffere ut :) Panserforlengeren skal hentes iløpet av denne uken før den skal jobbes med og gå i ett med panseret :) Men du har ikke litt mye senk på kjærra? 60-80mm foran er en del? Skal senke 60-40 på min om litt.. Du har tross alt 215, jeg kjører på 205. Synes det ser veldig trangt ut hos deg med 80mm selv med full stiv på dempissn.. Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 panserforlenger skal jeg ikke ha.. synes det har blitt litt oppbrukt.. angeleyes blir bestilt den 12'de når lønna kommer inn på konto.. mye senk forran.. næææh.. må være såpass.. skal skru den ned litt mere bak når jeg får ånden over meg en dag, men er litt slitsomt å skru på både min og fruen sin bil samtidig.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 Jeg synes og det ser litt vel trangt ut.. Jeg har 205/40-17 på min vento 1,6GL+ 97 modell, men ennå ikke senkesett. Har tenkt en langt mer konservativ senking 40/30 mest sannsynlig grunnet fartshumper i nabolaget. Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Mai 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 vel.. vi har fartshumper her også.. 40/30 mm blir for stor klaring mellom hjulbuer og dekk for min del.. liker å ha bilen nesten helt nedpå ( synes det ser penest ut da ) også får bilen kjøres deretter :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 må ha mye senk=) har 40mm senk jeg med 18"tommer hehe subbe som f,men mojo=) slags lakkkode er det på bilen din? tror vi har samma farge shuu=) Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rassa Skrevet Mai 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2007 Hehe, det ser bedre ut med myyyye senk, men for at den skal ha litt praktisk nytte så tror jeg det holder for meg Siter 06 Golf V GT TSI [x]04 Golf V 1,6 FSI Sportline [x]97 Vw Vento 1,6 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 jaja.. vært stille her en stund, men ting skjer.. more 2 come.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aregutten Skrevet Juli 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 Sinnsykt klean og fin bil. Trenger ikke mye mere enn senk på vento. Blir bra da. Kjører selv med 215-17 subber litt med 60-60 senk men det ser bra ut når det er trangt :p Men fin bil. Digger golffront på vento :m'm: Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2007 blir ikke så clean når den er ferdig denne da men.. :P neste som skal tilpasses er bakfanger , framskjermer , vinge ( jada jada ) , bakrutesenker og noen små rustflekker som skal tas.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg