Aregutten Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 blir ikke så clean når den er ferdig denne da men.. :P neste som skal tilpasses er bakfanger , framskjermer , vinge ( jada jada ) , bakrutesenker og noen små rustflekker som skal tas.. Vige ser bra ut. Bare den ikke blir for stor. Jaja. Hver sin smak. Bilen blir ikke stygg om man ikke kjører cleant da. Du har ikke en orginal framfanger til salgs foresten? Siter 2009 Audi A4 TDIQ 2000 BMW 320Ci 1994 VW Vento VR6 (Hugget) 1986 VW Golf VR6 (Solgt) 1994 Vw Vento 1,8 CL (1,8 G60)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 blir vakker denne...:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 det gjenstår nå å se det da.. mulig den blir litt for ekstrem for "de fleste" men.. mangler bare å ordne med lakkerer nå så kan jeg starte å slipe osv.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 blir spennende å se..har en 97 vento tdi selv som er noe oppjålet med gule koni å 17" felger å vr6 front å sideskjørt..har bestilt fronleppe å sideskjørt men finner ikke noe hekk å vinge jeg liker...har du noe tips? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 tjash.. jeg skal nå ha en mitsubishi evo 6 vinge bakpå der selv.. bakfangeren er av samme type som framfangeren min ( rieger ) samt bakrutesenker og no småtteri til.. vingen er stor, men synes det blir så tomt og rart uten.. når resten av stylinga er som den er , så må det være litt størrelse på den også :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 ok blir bra det...syns bilen er tykk i rompa fra før så jeg er usikker på hva jeg skal ha til den Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Juli 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2008 men.. har hatt styling osv liggende lenge, men jeg sporer av heletiden.. handla mc for et par dager siden , så da er det nok økonomisk ruin i en liten stund fremover :P Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Juli 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2008 men.. har hatt styling osv liggende lenge, men jeg sporer av heletiden.. handla mc for et par dager siden , så da er det nok økonomisk ruin i en liten stund fremover :P sykt tøft me den vingen:) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 for å si det sånn.evo vinge å hengerfeste er to forskjellige verdener.du kan jo ikke dra no henger uansett med den senken,hehee Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 trodde du virkelig at hengerfestet kom til å være der når stylinga ble montert ? :P forresten så er det kappet bort for lenge siden :P:P og jo.. det går faktisk ganske bra å dra henger med så mye senk.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ilnino Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 kødda jo,seff trodde jeg ikke det,hehee Siter Bilen min: 2000mod VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Februar 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvilke felger er det du har der? :) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanx Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2009 Hvilke felger er det du har der? :) de hvite ? hmm.. kjøpt hos et firma som heter vokas for leeeeenge siden.. nøyaktig navn skal jeg ikke si deg , for det aner jeg ikke.. Siter - 92 Vento 1.8 - 88 Golf2 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvonifør Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 de hvite ? hmm.. kjøpt hos et firma som heter vokas for leeeeenge siden.. nøyaktig navn skal jeg ikke si deg , for det aner jeg ikke.. okei ;) Siter Mvh Martin Vento 1.8 *Solgt A4 1.8 Turbo *Solgt Volvo 940, prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Februar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 hva sjer me denne bilen? Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg