Gå til innhold

Knust Mitsubishi Evo i Troms

Ranger emnet

Four rings

Anbefalte innlegg

Huff.. jenter skulle ikke fått lov til å hatt biler med over 90hk.

F***, hvor dum er hun da?noe sier meg at den jenta netopp har fått lappen og er bortskjemt, og ikke bryr seg om bilen i det hele tatt ,evnt. så satt hun og sminket seg/fikla med stereoen/satt med mobilen.

Kjører ikke ihjel en evo IX...Bare å gi opp da vettu.

dust

67" Camaro ss cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var ikke hennes bil,kanskje typen,kanskje broren,men er iallefall en fyr som eier den.

Iallefall så trenger ikke råkjøring å være grunnen til ulykken,i samme sving så var det et dødsfall for noen år siden,rett i betongen..og som vi vet,betong rører seg ikke en milimeter.

Ja da blir det annerledes..Var en som nevnte at hun dro på bra bortover 3 min før uhellet, og at politiet sjekket bremse lengde osv. noe som tyder på rå kjøring. Evo har 4*4, så hun har ikke mye å forsvare seg med, hvis hun har råkjørt.

Men hvis hun har lånt den og det ikke var hennes skyld, så blir jo saken såklart en annen.

Vet mange reagerer på det at jeg sa at jenter ikke skulle hatt biler med mer enn 90hk, men det er faktisk sant..Vet åssen vennindene mine og søsteren min kjører..og de driter i allt som heter høyre veier, og bare satser på at en bil ikke skal komme. Og de konsentrerer seg mer på allt annet enn veien.

Det kan ingen si noe imot engang!Selvfølgelig finnes det unntak, men flertallet konsentrerer seg mer om mobilen og hvordan de ser ut, enn på veien. Sikker på at de fleste her inne har en eller flere sånne venninder.

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F***, hvor dum er hun da?noe sier meg at den jenta netopp har fått lappen og er bortskjemt, og ikke bryr seg om bilen i det hele tatt ,evnt. så satt hun og sminket seg/fikla med stereoen/satt med mobilen.

Hehe. Da får du passe deg i helgen da. Jeg og Evo'en skal til Fredrikstad, Horten, Molde og Trondheim i helgen. :rolleyes:

Men back to topic;

Håper det gikk bra med alle involverte

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Da får du passe deg i helgen da. Jeg og Evo'en skal til Fredrikstad, Horten, Molde og Trondheim i helgen. :rolleyes:

Men back to topic;

Håper det gikk bra med alle involverte

Da regner jeg selvfølgelig med at dere møter opp på Max Power-treffet i Trondheim på søndag, eller hva Anita? :rolleyes:

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da regner jeg selvfølgelig med at dere møter opp på Max Power-treffet i Trondheim på søndag, eller hva Anita? :rolleyes:

Det er målet Espen! Håper jeg kommer frem hel og pen og ikke havner i en slik tråd som denne! Var det 15 kilo kameraet deres kunne ta av sa du? m'm

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er målet Espen! Håper jeg kommer frem hel og pen og ikke havner i en slik tråd som denne! Var det 15 kilo kameraet deres kunne ta av sa du? m'm

Kameraet fjerner ikke så mange kilo, det er det Photoshop som gjør. Til gjengjeld fjerner Photoshop så mange kilo du bare vil! :D

(Men om du vil gå andre veien har jeg en jævlig fet vidvinkel-linse :rolleyes: )

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der var bare teit, det handler mer om kjøre-erfaring, enn skjønn... Jeg gidder ikke å kommentere det mer enn d...

anyway, Evo IX, hvorfor på så lang tur da? Må komme å hilse på Streetbitches på søndagen da om du vil :)

85 Volvo 749 TIC- drifter

01 Subaru Forester S-turbo

77 Honda Accord 1.6

[X]97 Toyota Celica T20 1.8

[X]87 VW Scirocco GTX 1.8 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anyway, Evo IX, hvorfor på så lang tur da? Må komme å hilse på Streetbitches på søndagen da om du vil :)

Dere skal på Max Power treffet eller? Da sees vi nok!

Skal til fredrikstad og horten for å sette inn dumpventil og koble resten av anlegget, så er det EMMA konkurranse i Molde og Max Power treff i Trondheim!

Gleder meg til turen! Blir artig å komme seg nord for sinsenkrysset igjen!

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider