HiiP Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Hvordan skak man gå frem for å få en intercooler blank igjen. Intercooler'n på starionen er blitt svart med årenes løp, har prøvd å bruke parafin og div stach på den for å få den ren. Men ikke noe som biter. Har ikke noe lyst til å sitte å pusse alt for hånd. Det må finnes noe lettere... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Juli 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2003 Syrebad??:D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cossie Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Prøv noe som heter "Turbospray". det kan brukes til alt fra å smøre sykkelkjede til å fjerne lort, lim osv. Får kjøpt det på jervarehandel og mange andre plasser Siter Ford Sierra Rs Cosworh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Locktite 7063 bør gjøre jobben lett :cool: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Prøv å legg den ned i et bad med STERK oppløsning av jotun kraftvask og varmt vann. Skrubb den godt. Bruk hansker så huden din ikke faller av.. Den kraftvasken har fosfor syre i seg. DVS den reagerer med alu og fjerner dermed oksid belegg.. Etter du har skrubbet den. la den ligge i oppløsningen i et par timer. Skyll av og vips! Ren og pen. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 citrus rens kanskje. det har jeg Hiip, så jeg kan komme ned så tester vi det om du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 JEg tok min med 150 papir, funker bra det, tok bare et par minutter... Fikk ikke tatt overalt da, men men.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Robert JEg tok min med 150 papir, funker bra det, tok bare et par minutter... Fikk ikke tatt overalt da, men men.. Polerte du etter på da eller? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Nix, husker heller ikke om det var 100, 150 eller 200 papir, men.. Du ser riper på nær avstand, men det er jo ikke verre enn at du tar et finere papir etter det grove vil jeg tro... Steinsprut, dyr og slikt kommer fort på den uansett desverre, så perfekt resultat er neppe særlig lønnsomt.... Med mindre det skal bli showmobil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg