Gå til innhold

1991 VW Passat VR6 selges NÅ!

Ranger emnet

jonarv

Anbefalte innlegg

PASSAT 2,8 VR6 TIL SALGS

Km: 239.000

Pen stasjonsvogn med komplett servicehefte. Originalstand, ikke ombygd. Tyskimport i 2000. Abs, el-speil, el-soltak, servo og kjørecomputer. Kraftig motor på 174 hk fordelt på seks sylindre. Sommerdekk på alu, vinterdekk på stål.

Passer både for deg som vil ha en kraftig familiebil til en billig penge og for den som vil ha et godt utgangspunkt å trimme/style videre på. Motor totaloverhalt ved 175000km. Har alle kvitteringer og papirer. Ingen heftelser. Årsavgift betalt.

Masse slitedeler byttet nylig. Begge hjullager forran, absfølere forran, nye klosser forran og nye fjærbeinslager. Skiftet luftmassemåler, luftfilter og temperaturføler, plugger, pluggledninger og fordelerlokk.

Selges for 39000,- eller bud.

Den som er interessert i å kjøpe bilen kan ringe meg på 97082412, sende meg en mail på jonarv@yahoo.no, legge igjen en beskjed i denne tråden eller sende meg en PM.

Sorry, er litt gamle bilder(fra mars):

DSCN0030.jpg

DSCN0033.jpg

DSCN0032.jpg

DSCN1997.jpg

DSCN2333.jpg

Åpent luftfilter er nå erstattet med lukket.

DSCN2363.jpg

:driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt: Da beholder jeg bilen selv i stedet... Alle bud over 30k vurderes... Kom å se på den da...:) Er meget velholdt.

Forsikringa er langt ifra ille på passat vr6. Golf og Corrado vr6 har en helt annen skadestatistikk enn Passat. Jeg har 60 % bonus og betaler ca 3500 med ansvar i året. Sjekk hos gjensidige hva du må betale...

Var dyrere å forsikre calibraen jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt: Spørs hvordan man kjører...:) Økonomisk bykjøring blir rundt 0,9-1,0. Mye kø og litt hardere kjøring så ser jeg den går på ca 1,3 etter kjørecomputeren. Langkjøring ca 0,7...

Det er jo streng talt få biler over 170 hestekrefter som er økonomiske i drift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider