jonarv Skrevet Juni 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2006 PASSAT 2,8 VR6 TIL SALGS Km: 239.000 Pen stasjonsvogn med komplett servicehefte. Originalstand, ikke ombygd. Tyskimport i 2000. Abs, el-speil, el-soltak, servo og kjørecomputer. Kraftig motor på 174 hk fordelt på seks sylindre. Sommerdekk på alu, vinterdekk på stål. Passer både for deg som vil ha en kraftig familiebil til en billig penge og for den som vil ha et godt utgangspunkt å trimme/style videre på. Motor totaloverhalt ved 175000km. Har alle kvitteringer og papirer. Ingen heftelser. Årsavgift betalt. Masse slitedeler byttet nylig. Begge hjullager forran, absfølere forran, nye klosser forran og nye fjærbeinslager. Skiftet luftmassemåler, luftfilter og temperaturføler, plugger, pluggledninger og fordelerlokk. Selges for 39000,- eller bud. Den som er interessert i å kjøpe bilen kan ringe meg på 97082412, sende meg en mail på jonarv@yahoo.no, legge igjen en beskjed i denne tråden eller sende meg en PM. Sorry, er litt gamle bilder(fra mars): Åpent luftfilter er nå erstattet med lukket. :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 anonym bil da:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Jepp! Men vr6-motoren imponerte meg noe helt sykt! Kan ikke si at bensinforbruket er noe å skryte av, men går god for at dette er en morro bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 25 lapper :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juni 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2006 Hadde tatt den på flekken jeg, hadde det ikke vært for forsikringa! Hvor mye betaler du? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kremt: Da beholder jeg bilen selv i stedet... Alle bud over 30k vurderes... Kom å se på den da...:) Er meget velholdt. Forsikringa er langt ifra ille på passat vr6. Golf og Corrado vr6 har en helt annen skadestatistikk enn Passat. Jeg har 60 % bonus og betaler ca 3500 med ansvar i året. Sjekk hos gjensidige hva du må betale... Var dyrere å forsikre calibraen jeg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Men går litt suppe ved kjøring da :driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kremt: Spørs hvordan man kjører...:) Økonomisk bykjøring blir rundt 0,9-1,0. Mye kø og litt hardere kjøring så ser jeg den går på ca 1,3 etter kjørecomputeren. Langkjøring ca 0,7... Det er jo streng talt få biler over 170 hestekrefter som er økonomiske i drift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2006 jonarv skrev: Det er jo streng talt få biler over 170 hestekrefter som er økonomiske i drift. :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2006 kremt skrev: :roll: Gi meg et eksempel...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sht Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 solgt eller? Siter Bilen min http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-2/280960-sht-sin-golf-2-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Den er fortsatt i mine hender... Skal annonsere den i motorbørsen og adresseavisen over helgen. Kom med spørsmål/bud... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg