Gå til innhold

Finn en feil

Ranger emnet

lars_b

Anbefalte innlegg

Var det du som snudde toppen oxo...

Kanskje det var det han mente med at den var klargjort for 240 DVS. flytta fordeler:shake :shake :shake :shake

Hehe, var nåkk ikke meg som snudde toppen. mener å huske at motoren var klargjort for blokkmontert fordeler, skiffet appartaksel med drev til fordelern.

B23 2,7Liter sugemotorbunn selges komplett i deler eller sammen satt. alt av deler nytt eller nymaskinert. PM ved intersesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Hvem er det som bytter om understellsnummeret på en så gammal bil da?

For jeg har en 2L og understellet mitt har to typer motorer på nummer 21:

B19A eller B200ft.. Evt måtte det ha skjedd no kluss et eller annent sted.. For vet at f på en så gammel bil er litt merkelig.. Men når de finner den hos volvo.. da vet jeg liksom ikke hva jeg skal si.!

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som bytter om understellsnummeret på en så gammal bil da?

For jeg har en 2L og understellet mitt har to typer motorer på nummer 21:

B19A eller B200ft.. Evt måtte det ha skjedd no kluss et eller annent sted.. For vet at f på en så gammel bil er litt merkelig.. Men når de finner den hos volvo.. da vet jeg liksom ikke hva jeg skal si.!

B200/230 ble ikke levert før enn i 1984...

Hvis du ser på denne siden, så har du B19A hvis du har "21" som nr 7+8 i chassisnr. http://www.volvo240.dk/main.asp?f=16

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lista jeg har står det også b200ft.. Men men.. Ikke f vet jeg no mer :P Jeg har skjønt at det må være en annen motor i den.. Men har i alle fall 2L :P Mer enn det vet jeg ikke.. Men skal kjøpe meg 2,3L nå da.. Ta turboen over med tid.! ;)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lista jeg har står det også b200ft.. Men men.. Ikke f vet jeg no mer :P Jeg har skjønt at det må være en annen motor i den.. Men har i alle fall 2L :P Mer enn det vet jeg ikke.. Men skal kjøpe meg 2,3L nå da.. Ta turboen over med tid.! ;)

har du bilde av motorrommet ditt?

ps. b19 er 1997ccm elns.

Lenke til kommentar
Del på andre sider