Gjest brunerune Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Selger subben ved innkjøp av to nye subber. Ikke fordi denne ikke leverte varene, men fordi jeg fikk et tilbud jeg ikke kunne si nei til. 4Ohm spole. Kassen er fabrikkbygd. Dette er en meget god sub. Varen fremstår som ny. Mål: bredde: 83cm, høyde: 37cm og dybde: 30cm. KAN HENTES I STAVANGER Pris: 1000,- + Frakt (Porto = 250-300kr) Nås på: mail: kukken@gmail.com tlf: 46445939 Bilder: FORHÅNDSBETALING / POSTOPPKRAV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J_A_H Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 har du mål på kassa?.. er den tett eller portet? Siter Jeg skulle skrevet noen vise ord her.. men Polo Classic har skrevet noe som er så bra så da gidder ikke jeg overgå det.... punktum... ( credit$..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 EDIT: !!! Viste seg at fyren ikke hadde råd til den allikevel, så da er den oppe til salg igjen! Kommer med mål senere ikveld !!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 J_A_H skrev: har du mål på kassa?.. er den tett eller portet? Mål: bredde: 83cm, høyde: 37cm og dybde: 30cm. Den er tett, og fyllt med en form for isolasjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Bump igjeeen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2006 zzzzz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Vekt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Har ikke peiling, men den er solgt nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg