Gå til innhold

Ny bil noen?

Ranger emnet

angstkid

Anbefalte innlegg

jeg kjenner han fyren som har denne bilen, han har kostet på over 60.000 i bare motor da. Og bilen er gjenomført, ikke mye slurving der nei. Så 90.000 er faktisk ikke så mye når man tenker på hva d har kostet å bygge opp bilen.

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg får 300k i forsikrings dritt etter at jeg kræsja i fjor og bilen er til salgs enda skal jeg vertfall dra og se på den for og si det sån!

Men da er den vell sikkert solgt da:(

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NY så koster Sellholm dogbox M45000 ganske nøyaktig ca omtrent bortimot akkurat 45.000.- inkl mva.

En NY Volvo M45 med Sellholm dogbox innmat koster ganske nøyaktig ca omtrent bortimot akkurat 25.893.- inkl. mva

Forøvrig så koster et komplett kit med dogbox innmat til M45 20.649.- inkl. mva.

Så da trenger du ikke tro lenger, nå vet du!

Glenn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt penger hadde jeg kjøpt den med en gang.

Det var akkurat rett farge, og rett antall dører og felger.

Hadde jeg kjøpt den hadde jeg kvittet meg med de mercedes w124E-klasse inspirerte sprekkene på skjærmen da.

Ellers var dette en meget fin bil.

:wave

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider