Morel Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Neste uka går fint... Kom før den 19. ellers må du dele rom med mammo... hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 haha :P takk for advarselen ;) forresten... vær tilgjengelig på msn illøpet av imorgen kveld.. kommer bestiling ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har en følelse av at jeg kanskje tar med meg no greier fra butikken og kommer oppover samtidig... Bare en følelse altså... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Hehe... jaha? :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 haha :P takk for advarselen ;)forresten... vær tilgjengelig på msn illøpet av imorgen kveld.. kommer bestiling ;) Vi har litt ADSL-troubble for tiden men er 100% på nett ca 5/7-06. Treffes KUN på 901 11 101 etter kl.13.30 samt helger, så da vet du det. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har en følelse av at jeg kanskje tar med meg no greier fra butikken og kommer oppover samtidig... Bare en følelse altså... Ja nå skal det settes opp "supernettverk" i huset og garasjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 fått adsl hjemme og jeg nå :) men skal ikke ha trådløst.. er no herk for min del :P Og pc'en min med 333hz prossessor og versting 128mb ram fungerer greit på 4mbit linje... LOL Anyway...jeg slår på tråden :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 fått adsl hjemme og jeg nå :) men skal ikke ha trådløst.. er no herk for min del :P Og pc'en min med 333hz prossessor og versting 128mb ram fungerer greit på 4mbit linje... LOL Anyway... Grabber tak i deg på msn ikveld.. hvis ikke så ringer jeg. Nå får du pusse brillene dine! Jeg treffes KUN på tlf! Du vet... Nokia`en min? Ring til den!:knob: Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 nå får du pusse DINE! Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Har skumma gjennom denne tråden og lurer bare på om du har prøvdt å bytte om på signalkablene, høyre på venstre og omvendt? Mht skurringa:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ingen signal kabler da jeg ikke har koblet til forsterker enda (blant annet fordi bilen skal til lakkering IGJEN nå så har ikke orket å legge alt inn sålenge jeg har måttet fjerne det igjen nå. :) men jeg har satt høyre diskant på venstre side og omvndt og lyden fulgte diskanten Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Earthquake Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ingen signal kabler da jeg ikke har koblet til forsterker enda (blant annet fordi bilen skal til lakkering IGJEN nå så har ikke orket å legge alt inn sålenge jeg har måttet fjerne det igjen nå. :) men jeg har satt høyre diskant på venstre side og omvndt og lyden fulgte diskanten aha, da har du jo drevet litt feilsøking og feilen ligger sikkert i diskanten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 ja virker litt slik... finner nok ut av det når jeg er innom pål å testkjører dem litt til neste uke :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Da har nevøen vært hos onkelen og jammen fikk han fikset problemet :D problemet var at jeg KANSKJE har klart å være litt slem å dratt litt hardt i ene ledningen slik at loddingen som var der ikke taklet "presset". Onkel så snill han var klarte å lodde (med sølv :P) den tilbake på plass og nå er alt krem igjen :) Her er onkel i aksjon... selv når han har ferie jobber han for livet hehe :respect Der var den nesten bedre enn ny... Takk Pål :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Se her ja... bra det løste seg :) Skulle tatt meg en tur i helga men det gikk jo ikke såklart :P hehe... Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg