kremt Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Park og grøft cheers :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Må si jeg er skuffet over de nye lyktene, de tåler ikke særlig mye.... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Isj.. En kjapp forklaring hadde vært fint! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hva kan jeg si. Veiene i oslo er såpeglatte når det regner... klarte ikke stoppe like fort som bilen foran, og resultatet ser du :( Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Ja, vært borti no lignende selv. Men det inkluderte meg og 2 biler til. Jeg i midten, en bak og en foran. Jeg bremset for bilen foran som bremset og da kom den bilen bak med låste hjul og skubbet meg inn i bilen foran. Helt vilt å glatt det blir på veiene inni Oslo og andre byer enn det det blir på landet der jeg bor. Dieseleksosen som legger seg på veien, og sørger for at det blir såpeglatt når det regner. Uansett, surt for deg. Skal du fikse det opp igjen, eller skal du selge bilen som delebil? Så du hadde lagt ut noen deler til salgs på kjøp og salg forumet som du ikke hadde montert enda. Så ikke ut til å være så stor skade igrunn. Panser. skjerm, lykt, grillist, fanger og muligens skinna. Men kan jo være mye som man ikke ser også. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Akkurat nå har jeg mest lyst til å selge hele bilen... eller slakte den. Men hvis skadene ikke er for store bygger jeg den nok opp selv. Den er jo kjørbar, men jeg gruer meg til å kikke under panseret og se hvor ille det er. Typisk at jeg de eneste delene jeg hadde montert var nye frontlykter og spredere... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hoff, ufattelig kjett altså :( Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Akkurat nå har jeg mest lyst til å selge hele bilen... eller slakte den. Men hvis skadene ikke er for store bygger jeg den nok opp selv. Den er jo kjørbar, men jeg gruer meg til å kikke under panseret og se hvor ille det er. Typisk at jeg de eneste delene jeg hadde montert var nye frontlykter og spredere... Ut ifra bildet å dømme så ser det ikke så omfattende ut. Men det er det som du eventuelt ikke ser som fort kan bli det dyreste. Miste fort litt lysten på å gjøre no når sånt skjer, desverre. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Huff da violin Synd dette altså! :( Panser, grill, lyktene, venstre forskjerm er vel du trenger å bytte? Kanskje fanger også, selv om den ser hel ut notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 TDK Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 må være noe av det kjipeste som kan skje:( Siter - Audi 90 2.3 - Golf 3 1.9 TDK(X) - Volvo 244 1.9 DL(X) - Volvo 240 2.3 GLE(X) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Jeg hadde lignende smell i vinter... Er noe samme delene som ble berørt, bare på andre siden... Og da var det bare frontseksjon, lykter og fremskjermen som måtte byttes.. og så måtte jeg banke litt på den innafor... Så kan jo være du er like "heldig"... :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Ja, det er fort gjort :( Har fått en oppretter til å se på bilen nå. Og Han mente den ikke var skakk selv om førerdøra ikke går igjen lenger(?)... Har bommet på rammevangen med bare et par mm, så mulig det kan fikses likevel. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Huff, ikke bra tegn at førerdør ikke går igjen da :( :shake violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoostR Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har FK lykter med angeleyes, ringene der lyser hvitt, er hvite diodepærer i dem. Bilder: Volkswagen Golf - BilGalleri.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Jeg har byttet pærene i ringene mine.Her ser man en helt klar forsjell. :pray Plz fortell meg hva som skal til ? jeg har Angel eyes til Golf 2 , hva må jeg kjøpe for å få dem fra gul til blå ? Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg