Gå til innhold

Hovedlykter

Ranger emnet

FoxFlyer

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, vært borti no lignende selv. Men det inkluderte meg og 2 biler til. Jeg i midten, en bak og en foran. Jeg bremset for bilen foran som bremset og da kom den bilen bak med låste hjul og skubbet meg inn i bilen foran. Helt vilt å glatt det blir på veiene inni Oslo og andre byer enn det det blir på landet der jeg bor. Dieseleksosen som legger seg på veien, og sørger for at det blir såpeglatt når det regner. Uansett, surt for deg.

Skal du fikse det opp igjen, eller skal du selge bilen som delebil? Så du hadde lagt ut noen deler til salgs på kjøp og salg forumet som du ikke hadde montert enda.

Så ikke ut til å være så stor skade igrunn. Panser. skjerm, lykt, grillist, fanger og muligens skinna. Men kan jo være mye som man ikke ser også.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg mest lyst til å selge hele bilen... eller slakte den. Men hvis skadene ikke er for store bygger jeg den nok opp selv. Den er jo kjørbar, men jeg gruer meg til å kikke under panseret og se hvor ille det er. Typisk at jeg de eneste delene jeg hadde montert var nye frontlykter og spredere...

-endorfun- www.smartforum.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg mest lyst til å selge hele bilen... eller slakte den. Men hvis skadene ikke er for store bygger jeg den nok opp selv. Den er jo kjørbar, men jeg gruer meg til å kikke under panseret og se hvor ille det er. Typisk at jeg de eneste delene jeg hadde montert var nye frontlykter og spredere...

Ut ifra bildet å dømme så ser det ikke så omfattende ut. Men det er det som du eventuelt ikke ser som fort kan bli det dyreste. Miste fort litt lysten på å gjøre no når sånt skjer, desverre.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lignende smell i vinter...

krasj.jpg

Er noe samme delene som ble berørt, bare på andre siden... Og da var det bare frontseksjon, lykter og fremskjermen som måtte byttes.. og så måtte jeg banke litt på den innafor... Så kan jo være du er like "heldig"... :)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...