TitaniumRods Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Noen som skal kjøre eller oppleve norges råeste bilcrossløp? Frontmestermøte i regi av NMK Gardermoen 8-9 juli på Gardermoen Motorpark!. Norges beste arrangør, NMK Gardermoen speket med norges aller beste frontmotor førere, kan jo ikke gå glipp av det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 det er seriøst d diggeste løpet å se på..ingen bobler..jess ass....kommer med team klovner i kamp jeg..eneste klovn påmeldt er vell svigerbror lars erik bryhn.....den banen har jeg lyst til å kjøre en gang ass..400meter med startstrekke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Takk for skryt av NMK Gardermoen, arrangementet, banen osv! Det setter vi pris på. Jeg er selv med i klubben og er med i arrangementet OG skal delta i bilcross senior! Gleder meg masse. Frontmesterskapet har aldri klaffa helt for meg, men alikevell er det helt værst med det sosiale på kveldene som slår det meste! Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandemRacing Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 det er helt klart det råeste løpet i sesongen.. mye gromt, bra sosialt liv på kvelden.. =D skal selv kjøre i senior, og broder'n kjører junior.. =) Siter -98 Volvo 945 turbo (bruksbil) : http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 har kjempe lyst til å kjøre :) men blir helt sikkert ikke noe av.. kommer kanskje å ser på da :D skulle vell ha hatt med noen tusen dit :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 har kjempe lyst til å kjøre :)men blir helt sikkert ikke noe av.. kommer kanskje å ser på da :D skulle vell ha hatt med noen tusen dit :D Jeg skal kjøre, og håper å dra med meg to biler hjem igjen gitt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 har kjempe lyst til å kjøre :)men blir helt sikkert ikke noe av.. kommer kanskje å ser på da :D skulle vell ha hatt med noen tusen dit :D Om du skal kjøre er du nok litt seint ute. Løpet er fullt og ventelista er lang. Vi fyller inn folk fra ventelisten hele tiden det kommer avbud. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 Om du skal kjøre er du nok litt seint ute. Løpet er fullt og ventelista er lang. Vi fyller inn folk fra ventelisten hele tiden det kommer avbud. ja, er klar over det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 prøver å få med meg frontmotor ja.. er påmeldt hvertfall Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 bilcross driver...så deg kjøre der nåå, d var ganske bra den kjøringa. bilen så ut til å gå utrolig bra daa...var d noe bud på den daa?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilcross_driver Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 bilcross driver...så deg kjøre der nåå, d var ganske bra den kjøringa. bilen så ut til å gå utrolig bra daa...var d noe bud på den daa?? I helga gikk det over all forventning! 8.plass i frontmesterskapet som førsteårssenior er mye mer enn hva jeg hadde trudd. Jeg er kjempe fornøyd og bilen fikk jeg med hjem. Det var kun egne bud på den. Siter -1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD -1970 Opel Kadett B -1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 I helga gikk det over all forventning! 8.plass i frontmesterskapet som førsteårssenior er mye mer enn hva jeg hadde trudd. Jeg er kjempe fornøyd og bilen fikk jeg med hjem. Det var kun egne bud på den. Gratulerer :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vulva Skrevet Juli 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2010 Spm : Er det noen som har sett resultatlista? Har søkt litt men ikke funnet :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg