Gå til innhold

volvo street meet østfold?

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

Jeg er med jeg, må finne en stor og god plass. Om det er så lurt å drive med herjing i det offentlige vet jeg ikke men (sitat sinna halden snut: ER DU HELT IDIOT????).

Mye koster det å leie skogen en dag a? Kunne jo organisert noe der.

Spørs om vi må ha ambulansepersonell og f**ns oldemor også, da koster det fort noen kronasjer.

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

syns vi går for streetmeet først :D

så skogen senere i sommer..skogen krever planlegging av større grad..jeg stiller gjerne i planleggingskomitèn paul :)

god idè Paulkiddie kiddie :w00t :w00t

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med litt nærmere oslo...? usikker på om volvo'en går så langt...

streetmeet på ingiertstrand 1 juli.. er jo ikke så langt til rakkestad heller.. kom deg på begge! hehe

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns vi går for streetmeet først :D

så skogen senere i sommer..skogen krever planlegging av større grad..jeg stiller gjerne i planleggingskomitèn paul :)

god idè Paulkiddie kiddie :w00t :w00t

høres bra ut kenneth :volvosmile

noen flere tips om plasser og dato!

fmv?

borg?

østfolh?

industrifelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det den helga 1 juli a!!

Da er jeg nemlig i Amsterdam på Sensation white ;)

Men ellers høres det kult ut, kombinerer med en tur til sverige først og rett på street meet etterpå da:)

'87 240 B230ET Godbil'n

'86 240 B230A Vinterbil/Automat-Pelle

'62 Felt B18 Camoblå/Dødsfella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går ikke bilen til rudskogen går det ikke mange rundene på banen eller.Men det er ikke vits å bare møtes på en plass...polisen bare jager alle da det blir kaos,for å ha kontroll...

det var en dålig spøk. men jeg trur også det at hvist det blir alt for mye burning å greier så kommer polti veldig kjappt.

og det vill vært kjipt.

det er vell egentlig bare å besteme seg for dato og klokke slett. det er altid noen det ikke vill passe for. kjipt det men sånn er det.

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koster mellom 6 og 10000kr for å leie rudskogen en dag trodde ræggærn (som jobber der). Vi satser på et street meet ett eller annet sted i første omgang vel. Bare noen finner ut hvem, hva, hvor og hvorfor så er jeg med... (PS M47 kasse suger egg)

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider