Gå til innhold

volvo street meet østfold?

Ranger emnet

Poffs

Anbefalte innlegg

haha, hva er det med dere volvo-gutta? bruker bila deres så mye olje hadde jeg vurdert å bytta stempelringer eller funnet på no annet lurt.. :P

Hm, får se om jeg får dratt meg nedover, hvis det er plass til en Svensk-hollandsk-volvo?

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

bare kos det:)

et spm?skal vi flytte tråden til happenings eller la oss volvo gutta være litt sære og ha treffet for oss selv????:well

Tja det er jo et volvo treff og det er jo her volvo folket er.

Men en ting er sikkert, jeg kommer. var å henta ny turbo i dag. håper jeg snart får fart på bilen.

30 juni er det også mat å tre båt festival i halden, Mye folk i byen da. :driving :driving

Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 juni kl 20.00

tilskuer!!haha

faen tror du det her er seriøst eller!!!blir bare og treffe litt folk og kanskje noen drar en ryker osv

blir ikke akkurat driftingshow med utstilling og pokaler og sånn

vi får vel holdt på noen minutter før snuten jager oss vekk skun tru.....

og det ser ut som andre har kost seg litt på plassen fra før og :)

endel dounuts der....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel dårlig vel... Kjører hylende M47, gåent mellomakseloppheng og åpen diff.. Har ikke surra meg til å ordne noe med det enda.. Rasa M46 i forrige uke (da jeg hadde planer om å montere sperre) og nå får jeg ikke gjort noe da jeg har opperert i det ene beinet. Skal se litt til helga, kanskje noe skjer da...

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider