Gå til innhold

Opel kadett C

Ranger emnet


|Burnout|

Anbefalte innlegg

Hallo folkens..tenkte jeg skulle spørre om ka folk syns om kadett c me volvoturbo motor i veit at mange ikke liker det men er litt spent på meninger angående det da..En kompis har en godkjent kadett C me B23Ft i som e skjermbredda datasprut osv

 

Har også lurt litt på om noen veit av noen som har tatt en motor fra audi s2 og pakka i en kadett C hehe veit dte ikke e helt bra å spør om da.. så har vi lurt litt på tanken med det..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fantasert en del på det der jeg og ja.. Kan vel være ganske så bra med femmer, men lurer på om det blir litt trangt :( firer passer jo ganske bra, med sekser så må ene sylindern stå inne i bilen.. Så regner med du må kappe litt forover.. Iallefall om du skal ha en IC inni der.. Men finnes jo mange forskjellige løsninger på IC vel.

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går med femmer i kadett c men probleme e jo girkasse da..du må sikkert banke litt me slegga uansett i motorrommet for å få plass til alt. hehe har jo en link til sia dær om kadett c me volvomotorn men skal høre me kompisen min om jeg kan legge den ut..så får folk si ka d syns om biln da..

Volvo 945 tic

Alt for mange biler at det er plass til hær.Men savner kadett c,ascona b,og volvo vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, v8 liker jeg ikke i kadett, blir litt feil i mine øyner :S

 

Men å gå for noe spes og nytt er rått!!

 

wankel er tøft.. og audi5er hadde vert konge.

 

Noen som vet noe om gir som passer da?

 

Sjekka nå, og audi5er med 220-230hk er ganske like på pris,

om ikke billigere enn cosworth og let motorene :)

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har snakket med mange nå, og girkasse fra volvo med d6 motor passer rett på.

 

eksos er vel ikke det værste å sveise om da.. innsug blir kansje litt verre om det må skiftes men. jaja. hadde vert tøft å prøvd.

 

Bare noen vil selge meg en billig kadett i sommer nå, så skal jeg få tak i en sånn motor i vinter jeg :D

Opel Kadett C :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår