Gå til innhold

Hjelp Playstation 2 i bil

Ranger emnet

RS2

Anbefalte innlegg

Går sikkert å koble den etter power supply`n, men da må en åpne boksen.

Er kanskje greiest med en inverter/omformer, da kan en bruke den hjemme etc også!

http://www.power-controls.no/html/forsiden.html

Joker sinus-inverter tar godt vare på din batterikapasitet. For det første er virkningsgraden svært høy (opptil 94%). For det andre har den regulerbar autosleep-funksjon, dvs. den slår seg selv av dersom du slår av alle 230V-forbrukerne (innstillbar grenseverdi). Dette sparer batteriene for tomgangsstrømmen i inverteren når den allikevel ikke er i bruk.Omformeren er dessuten lydløs under normale driftsforhold: Kun ved langvarig høy belastning starter automatisk den stillegående, innebygde kjøleviften for å beskytte mot overoppheting.

post-40-13804850214586_thumb.jpg

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Hva med skjerm, headunit, DVD osv? Jeg ville i allefall ha hatt en headunit som kunne kobles til skjermen hvis jeg først skulle ha en skjerm i bilen, slik at jeg får sett på TV, kobla til ryggekamera ol.

Det er jo laga for bil, så det er bare å kjøpe det... PS2 har ikke noen bilmodel, så den må jo bruke den nettspenningen den skal ha fra hus holde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by volvofasII

Det er jo laga for bil, så det er bare å kjøpe det... PS2 har ikke noen bilmodel, så den må jo bruke den nettspenningen den skal ha fra hus holde...

Ja, det er jeg klar over. Men finnes det ett display som kan brukes til alt sammen? Koble til PS, eventuelt DVD/TV headunit, ryggekamera osv. Når en først har en skjerm i bilen er det kjekt å bruke den til mer enn bare PS tenkte jeg.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Skal være bare å smelle PS rett inn i Navi Tv'n til vag ihvertfall.. sikkert de fleste andre med org. tv også... det er jo litt stilig da :)

De med u-original går det kjempe fint til også. Kan ha hva du vil på de skjermene.. Ta gjerne dv kamra også alt er mulig å henge på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Ja, det er jeg klar over. Men finnes det ett display som kan brukes til alt sammen? Koble til PS, eventuelt DVD/TV headunit, ryggekamera osv. Når en først har en skjerm i bilen er det kjekt å bruke den til mer enn bare PS tenkte jeg.

Ja det finnes display som kan brukes til alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dyrt over alt. Seller pakke med 2stk 5" TFT/LCD i 4:3, DVD spiller(dvd,vcd,svcd,cd,mp3), 2 trådløse "head phones" (IR)+ antenne med antenneforsterker. Total pris 12900,-

Bare å koble PS2 rett inn der :)

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Ikke så dyrt over alt. Seller pakke med 2stk 5" TFT/LCD i 4:3, DVD spiller(dvd,vcd,svcd,cd,mp3), 2 trådløse "head phones" (IR)+ antenne med antenneforsterker. Total pris 12900,-

Bare å koble PS2 rett inn der :)

Ja så den pakka sist jeg var der, noen som lurte på om vi skulle ha sånn når vi sto å digga Fast and The Furious på demo anlegget :) Men generelt koster det jo ikke så lite da, også ble jeg ikke veldig imponert over den skjemen, den over til 25.000kr hadde mye bedre å skarpere bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider