Gå til innhold

Bilder: Nissan Silvia S13

Ranger emnet

momo

Anbefalte innlegg

Skal vi se om hotlinking fungerer på disse. Er også en og annen OneVia og 180SX innblandet. S13, både Silvia og 180SX er forresten noen av de bilene jeg er aller mest glad i; så pent designet, så godt bygget og så mye potensiale...!

Cleantoday4.jpg

480811_182_full.jpg

480811_169_full.jpg

IMG_4678x.jpg

_DSC6441.jpg

IMG_5290.jpg

60929883.JJ2M2756.JPG

june20061ii.jpg

DSCN1676.jpg

IMG_3633.JPG

EDIT:

litt off topic, men hva ligger disse på føre avgifter?

Dette er heldigvis ikke noe man trenger å bekymre seg over, siden de er så jævlig vanskelige å få skilt på (Amerikansk 240SX er antakeligvis en hel del enklere enn en JDM Silvia K's, men så er det jo også bare halve bilen).

EDIT2:

Faen, så ikke at du spurte om kostnaden før avgifter. I Japan får du en flott K's for under 40.000 + frakt + moms, så de er slett ikke dyre.

EDIT3:

K's = King's = Toppmodellen med SR20DET. Under dette finner man "Q's" = Queen's (mindre motor og utstyr?) og "J's" = Jack's (enda mindre motor og utstyr?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge ut bilde av min egen Sil80, har jo allefall halvparten Silvia :)

Rett etter at skjermene var montert, bilen blir nå plukket ned igjen da jeg skal bytte til glassfiberskjermer.. og få lakkert bilen..

DSC00144.jpg

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på s13..

På gamledataen min hadde jeg et bakgrunnsbilde av en uffatlig deilig 200sx s13.

Den var vinrød med typisk driftestyling og felger. Nesten ingen dekaler og nydelig lakk.

Var rett og slett helt perfekt!

Bildet var tatt i den magiske timen, og i bakgrunnen var det noen digre sanddonger, og noen hus.

Utfra husene å dømme, var dette i USA.

Noen som aner hva jeg prater om? Skulle så gjerne funnet det bildet igjen!

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi først er inne på s13..

På gamledataen min hadde jeg et bakgrunnsbilde av en uffatlig deilig 200sx s13.

Den var vinrød med typisk driftestyling og felger. Nesten ingen dekaler og nydelig lakk.

Var rett og slett helt perfekt!

Bildet var tatt i den magiske timen, og i bakgrunnen var det noen digre sanddonger, og noen hus.

Utfra husene å dømme, var dette i USA.

Noen som aner hva jeg prater om? Skulle så gjerne funnet det bildet igjen!

Tar jeg helt feil om det er denne?

Isåfall har du helt rett i det du sier... ufattelig deilig!

red7.jpg

red10.jpg

red16.jpg

red18.jpg

work_240_179.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei ryeng, ble de silviaene solgt i usa eller europa ? eller er det kun japanske utgaver og dermed rattet på feil side ? likte jo den røde du posta veldig godt!

De ble solgt i USA under navnet "240SX", da med en KA24-motor hentet ut av en Nissan pickup. Takk og pris at denne er enkel å bli kvitt til fordel for SR20 eller RB...! Merk at de kun kom med vippelykt-front i USA (derav "OneVia" (ONE-Eighty-SX-front og SilVIA karrosseri). Vi kan også bygge "Sil-Eighty" med SILvia front og one-EIGHTY-SX karrosseri).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar jeg helt feil om det er denne?

Isåfall har du helt rett i det du sier... ufattelig deilig!

Jaa! Der har vi den! Tusen takk!:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider