Gå til innhold

Gti jubileum prosjekt!

Ranger emnet


Ken-gti

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

da har en fin liten pakke ankommet:)

Dsc_0296-1.jpg

dette blir mildt sagt en helvettes jobbdamndamn

men men..blir vel bra tilslutt:) front montert intercooler skal på bak orginal fanger uten å ødelegge noe av det orginale utseende..bak må det kappes MYYYYYYYE!

 

Får håpe du ikke må kappe altfor mye av frontbjelken din da, for hvis den blir svekket betydelig, og du krasjer kan du få et problem med forsikrings selskapet ditt ;)

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du ikke må kappe altfor mye av frontbjelken din da, for hvis den blir svekket betydelig, og du krasjer kan du få et problem med forsikrings selskapet ditt ;)

skal kappes mest mulig av fangeren bak, frontbjelken skal jeg prøve å holde meg unna gitt:)

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Da ser det ut som prosjekt fmic utgår..er ikke intr i å herpa fangeren min så det syntes..det må jeg nok skal jeg ha på den fmic`n jeg har..så noen som vil kjøpe fmic?? har og en radiostyrt bil som bare står her..bensin bil..kun brukt i 30min...

 

det er vel bare ic`n du ska selge? har vel neppe komplette rør til turboen?;-)

___________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se man det ja=)synes det var en stiv pris for den bilen der men...du skal vel være temmelig glad hvis du får den prisen du skal ha=)lykke til med salget da----------

GTI jubileumen står endel høyere i pris enn en vanlig gti, relativt sjelden bil i Norge og ligger ikke mere enn 5-10stk i Tyskland til slags med varienrende kvalitet og kmstand.. Finner du en penere og mer strøken bil så må du si ifra..det som er påkostet bilen er ikke brukt billigdeler, kostet på over 15000kr i understell og det er bare deler. Ingen feil og ingen mangler.

ser det står en annen gti jubileum på autodb og, denne ringte jeg på da jeg var ute etter denne type bil, så den har stått leeeenge nå. Ringte og underøkte historikk osv hos møller på denne og det hadde vært byttet like mange coiler og drivaksler osv osv som jeg byttet boxere i mnd omtrent.

Så jeg valgte å IKKE kjøpe denne.og den står bare 10000 under prisen min.greit den er og det er ikke min, MEN det er ikke bare positetv det heller, hvem har chippet den og er det bra jobb. mye jusk og triks ute og går så jeg ville da heller valgt en orginal bil og da heller kostet på chip hos en seriøs forhandler. litt stiv pirs ja, men verdt det. pris kan og diskuteres ved raskt kjøp.

Rollin on dubs;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår