borabora Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hei, regner med det er mange som skal på Gatebil til helga... Mange som skal ligge over, kjøre på bane osv? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 JEg kommer, men vet ikke helt om bilen er med. Kommer helt an på været! Planen er å overnatte på området, og feste hele natten!!! Hehe Det blir vel en tur over grensen og tenker jeg. Ingen planer å kjøre, men er det noen som har plass, kan jeg gjerne være kartleser! Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Kommer! Jobber for å få Polo'n klar for show... På Zatzy-forumet prøver de å få til samkjøring fra Stockholm, kan bli bra! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Juli 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Kid-A Kommer! Jobber for å få Polo'n klar for show... På Zatzy-forumet prøver de å få til samkjøring fra Stockholm, kan bli bra! Gleder meg til å se den. :) Regner med du får lagt om til sommerdekk oxo. ;) Jeg og en del kamerater kommer og skal ligge over ifra fredag til søndag iallfall. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Jeg kommer på fredag for å¨ta noen få pils og se på kjøringen på lørdag. Hvis jeg kommer så langt da... :rolleyes: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Kommer på fredag, som alltid, og holder det gående til søndag :D Sikkelig irriterende at bilen ikke blir klar men. :( Blir vel en tur over grensa på fredag eller på lørdag tenker jeg... Borabora: du får bestille bra vær igjen du da ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 blir vel å møte opp på freda'n! og i telt :( huff huff og atter huff.. Men, men.. er nok verdt det når jeg får ihvertfall sitte på med én på bane :D :D :D Og så seff med dv kamera da ;) wee! Meeen igjen så var det teltet da *dam,dam,daaam* (skummel musikk :P) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 har noen sagt man trenger å sove da ? ;) :D :op :rolleyes: Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Kommer på fredagen som alltid i følge med Zombie og resten av folka fra Jevnaker !! golf turbo prosjektet blir nok ikke ferdig desverre.. men hvis det blir litt vått på banen kan det hende jeg tar meg en tur bare for morro skyld ;) Men håper såklart på pent vær hele helgen !! Hvis det er noen som vil ha en kartleser så er jeg her ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Jeg kan ikke komme:( :( :( :( skal til italia, fikk mail fra gatebil og der sto det at ruud kom med ny bil og motor og its fun porscha kom å, faen ass!! Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Jeg kjører rutine, sier jeg skal, og så ryker noe torsdags kveld\fredags morning tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by villejan JEg kommer, men vet ikke helt om bilen er med. Kommer helt an på været! Planen er å overnatte på området, og feste hele natten!!! Hehe Det blir vel en tur over grensen og tenker jeg. Ingen planer å kjøre, men er det noen som har plass, kan jeg gjerne være kartleser! huysk at det skal være stille 0230 da ;) Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 jeg kommer i nye gliset (sierra xr) ;) med norsmurf, larsa, shirke og 3-4 andre kamerater... kan blir morro dette.. fra fredag til søndag.. Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 får se om jeg orker., frsiter ikke ¨å møte opp med bil stappa med kofferter og shit rett fra ferie-... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Lethal Hvis det er noen som vil ha en kartleser så er jeg her ;) Jeg stiller opp som ballast i alle biler som trenger det :D :D Hvis du skal kjøre da seff.. Har jo kamera og greier jeg ;) Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg