borabora Skrevet Juli 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by ZombiE Borabora: du får bestille bra vær igjen du da ;) He,he. Nei, jeg var ikke fornøyd med været den dagen jeg bestilte det. Regna etter jeg hadde vasket bilen så var litt irritert....:mad: Adressen er iallfall met.inst@met.no hvis noen gidder. :D Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DruZella Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 i'll be there:) Råner til svinesund først via ferja,sånn at jeg har fyllekvota mi for helgen klar :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Noen som skal fra Grenlands området eller??? Drar forhåpentligvis inn på fredag kveld.... Artig å kjørt flere sammen... Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 jai jai,kommer noen folk oppover fra kr.sand. vi skal ta turen innom sverige med båten over til strømstad å handle litt først. så kommer på fredags kvelden ei gang. HVOR er det greit å campe i telt?? er det camp på bane området eller? *åpen for tips;)* Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 er camp på ved gokart banen der tror jeg.. ellers har du Quality hotell like utenfor sarpsborg.. bor der for en rimelig penge også.. :) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FOBO Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 jeg og resten av GateRån gjengen skal oppover lol kolonna starter fra Larvik så for dem som vil så er det bare å hive seg på! Lørdag kl 05:00 starter kolonna :D Siter 2007 Renault Traffic *Arbeidsbil* 2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil* 1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil* 1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil* 1986 Mazda 323 *vinterbil* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Vi kommer en hel gjeng fra Grimstad, kommer ivertfall med 6 biler(trolig flere). Må ha noen turer med pugen på banen, gleder meg noe jævlig. Dette er årets treff!!!!!!!!!!!:D :D :dude: Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ticket2Fly Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by AJ82 Noen som skal fra Grenlands området eller??? Drar forhåpentligvis inn på fredag kveld.... Artig å kjørt flere sammen... Sikkert mange som skal fra Grenlands området...vi skal ihvertfall :) Reiser grytidlig lørdags morgen. Kjører 1 eller 2 stk 325 E30 og 1 stk MR 2. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 Originally posted by turbokano jai jai,kommer noen folk oppover fra kr.sand. vi skal ta turen innom sverige med båten over til strømstad å handle litt først. så kommer på fredags kvelden ei gang. HVOR er det greit å campe i telt?? er det camp på bane området eller? *åpen for tips;)* Det går fint å ligge i telt inne på omerådet.. er en "camping plass" liksom som ikke er så egnet for telt siden det er mye stein og grus, men det går snakker av erfaring fra 2 tidligere treff.. Men vi har planer om å få lagt oss nede på gocart banen i år.. der får du satt opp på godt mykt gress og det er jo digg... Ellers går det vel ann å finne en plass inni skauen eller leie hos en eller annen camping i nærheten,men tror ikke det er så lurt for det er helvetes kø ut og inn på lørdag og søndag:rolleyes: Anyway... GOD TUR !! ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quiet Skrevet Juli 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2003 ellers går det jo alltids an å sove i bilen... Skal mest sannsynlig kjøre nedover sammen med Streetracing.no jeg, kommer gjør jeg iallfall :eek: Siter -=Streetmeet.net=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 når er det folka begynner å ankomme på fredag kvelden da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Mange som kommer allerede torsdag da det blir trening og kvalifisering for bilene i gatebil serien på fredag. Siter - 95 BMW 740 -x Mazda Miata Turbo(250Hk) -x Toyota Celica GT-4 WRC -x 2stk MX-5 -x ++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 I'll be there @ friday :) Da kommer vi en bitteliten gjeng hvertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Skal kanskje nedover en tur, det avhenger av to ting.. For det første må jeg få med meg noen, gidder ikke å dra alene. For det andre må det være fint vær, gidder ikke å sitte der nede i sprutregn, hehe.. Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fyrsten Skrevet Juli 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2003 Originally posted by famir Jeg kommer på fredag for å¨ta noen få pils og se på kjøringen på lørdag. Hvis jeg kommer så langt da... :rolleyes: Jeg kommer sammen med et par tre sånne(håper jeg) som på bildet ditt... Nei, ikke mannfolk i kortbukser... :D :D Vet ikke om gamle min skal utover, men isåfall ser du den.. Citrongul Kadett B Car-A-Van... Siter Bilvask er oppskrytt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg