Gå til innhold

Gatebil 12-13.7

Ranger emnet

borabora

Anbefalte innlegg

Originally posted by ZombiE

Borabora: du får bestille bra vær igjen du da ;)

He,he. Nei, jeg var ikke fornøyd med været den dagen jeg bestilte det. Regna etter jeg hadde vasket bilen så var litt irritert....:mad:

Adressen er iallfall met.inst@met.no hvis noen gidder. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg og resten av GateRån gjengen skal oppover lol

kolonna starter fra Larvik så for dem som vil så er det bare å hive seg på! Lørdag kl 05:00 starter kolonna :D

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by turbokano

jai jai,kommer noen folk oppover fra kr.sand. vi skal ta turen innom sverige med båten over til strømstad å handle litt først. så kommer på fredags kvelden ei gang. HVOR er det greit å campe i telt?? er det camp på bane området eller? *åpen for tips;)*

Det går fint å ligge i telt inne på omerådet.. er en "camping plass" liksom som ikke er så egnet for telt siden det er mye stein og grus, men det går snakker av erfaring fra 2 tidligere treff..

Men vi har planer om å få lagt oss nede på gocart banen i år.. der får du satt opp på godt mykt gress og det er jo digg...

Ellers går det vel ann å finne en plass inni skauen eller leie hos en eller annen camping i nærheten,men tror ikke det er så lurt for det er helvetes kø ut og inn på lørdag og søndag:rolleyes:

Anyway... GOD TUR !! ;)

---- Power is nothing without control----

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Jeg kommer på fredag for å¨ta noen få pils og se på kjøringen på lørdag.

Hvis jeg kommer så langt da... :rolleyes:

3.jpg

Jeg kommer sammen med et par tre sånne(håper jeg) som på bildet ditt... Nei, ikke mannfolk i kortbukser... :D :D

Vet ikke om gamle min skal utover, men isåfall ser du den.. Citrongul Kadett B Car-A-Van...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider