Limkork Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hadde denne bak meg ved elkjøp, så tok den til venstre i rundkjøringen ved nordcargo. jeg er litt usikker på om det var en S15 eller 14a, fikk bare sett den en kort stund, og i skrivende tid er jeg usikker på om det var en nissan i det heletatt. men iallfall lav så det holdt, helt svart, nesten hvite lykter og en stor vinge...+ grom lyd. noen som vet noe? Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Vet det går en svart nissan 200sx s14a med stoor vinge og prøveskilter på i lillestrøm, strømmen, lørenskog traktene.... den er ganske god den bilen, så den forrige helg på motorveien forbi shell på lørenskog da den prøvde å yppe på seg en ferrari 360 modena.... grymt.... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hadde denne bak meg ved elkjøp, så tok den til venstre i rundkjøringen ved nordcargo. jeg er litt usikker på om det var en S15 eller 14a, fikk bare sett den en kort stund, og i skrivende tid er jeg usikker på om det var en nissan i det heletatt. men iallfall lav så det holdt, helt svart, nesten hvite lykter og en stor vinge...+ grom lyd. noen som vet noe? Hvis du har hørt en Nissan 200sx s14, s14a eller s15 før,så glemmer du ihvertfall ikke lyden..er vel omtrent ingen andre biler som har lik lyd.. Finnes ikke grommere lyd =) Får håpe noen vet hvem bil du mener..så det blir noen bilder her! Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Hehe, er Daniel som har vært utpå i dag. Er en s14a;) Men yppe seg mot 360?? Har ikke hørt noe om det men... Var ute å kjørte en tur i kveld, hadde prøveskilter i dag pga kjøring på Gardermoen Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Er forresten han som hadde den blå s13 som sikkert mange har sett sidelengs på Rudskogen, Våler etc... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Den som ble stjålet..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 Den som ble stjålet..? den blå ja.. han som heter VolcoM på forumet.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limkork Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 det var nok den s14a`n ja.Så den bare kjapt i speilet før blikket måtte se framover igjen....fet bil, fete lykter Siter På utkikk etter turbobil. x83 Wolfsburg Einzer GTI. x85 E30 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 åssen baklykter har han på den? Så en tøff 200sx s14a gjennom sarpsborg og mot rakkestad nå...han blir nok tatt i den laser kontrollen som er der...for han kjørte alene og ikke i kø, og det er umulig å holde fartsgrensene der. Holdte på å bli tatt sjøl! Takket være en kjøre skole elev som la seg midt i veien så jeg ikke kunne kjøre forbi..Takk =) Laser kontroll på begge sidene av veien. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er rødlakkerte baklykter, samt bakplata er svart utenom ryggelysene Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er rødlakkerte baklykter, samt bakplata er svart utenom ryggelysene Da var det nok den..Hadde svart bak plate over bak lykta i midten. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg