Gå til innhold

Bil til 130 000,- . Forslag?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

Har planer om å bytte ut bilen. Pris på den nye bilen må ligge på ca 120 000. og MAKS 135 000,-. Har lyst på en bil som er fin og se på, og pent stylet(IKKE hekkspoler som når himmelen, eller effektanlegg som vekker naboene når jeg kommer hjem fra jobb på kvelden osv), hk spiller ingen rolle. og det må ikke være store biler (som BMW 7serie, audi a6/a8 osv), og ikke små biler (corsa, fiesta osv)

Har sett litt på "ferdig-stylede" bimmers, og liker BMW veldig godt. men jeg føler at ALLE har en 3serie BMW. Derfor lurer jeg på om noen av dere har noen andre biler å introdusere til meg? gjerne med bilde...

Til opplysning så har jeg ikke kone/barn :)

Hvor andre steder enn autodb.no og gatebil.no kan jeg finne biler med styling/tuning? Og hvordan er det med import fra Tyskland, noe å satse på? fordeler/ulemper?

Ble litt mange spørsmål men... hehe

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

en velholdt 323 GT-R for du for rett under den prisen der, da snakker vi veldig godt holdt! Morsom lekebil med 4wd, lett å tune over 250, opp mot 300 gamp, bra utseende på de, er ferdig stylet i rallystuk...

og nei, maset om dårlige kasser er bare tull! For utdypning om det, bare å PMe meg, eller poste et spml på mazda-biten av forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1110733

En av norges fineste (slik en calibra skal se ut) . Eier er veldig nøye og bilen er meget velholdt. Masse utstyr og :)

En av bilene jeg seriøst ville ha vurdert å kikka på om jeg var på utkikk :)

Prosjekt tråden til eier: http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=26523

ett par bilder av bilen:

smakebit3.jpg

smakebit2.jpg

Masse mere bilder og info på http://www.calibra1.com

Ville iallefall ikke hatt noe problem med å handle denne (med tanke på skjulte feil og etterpåklokskap) for denne er meget gjennomført og velholdt.

Har fulgt med på prossessen fra eier fikk bilen til idag :)

Eneste jeg kunne ha tenkt meg å gjort med den er å koste på den 5-7000kr for komplett skinn :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PerryZaphire: Pent! Sånne forslag liker vi :) Alt helt topp med calibraen, men kanskje noe høy km?

WireD: er ikke ute etter gamp. 100hk eller 300hk spiller ingen rolle for meg.

Mds: Astra er bra forslag - den typen bil jeg er på utkikk etter. Billige biler, og litt OK og se på, samtidig som de kan bli tøffe. noen som vet om noen ferdig stylede eller?

e321: IKKE MB. dyre deler, dyre biler. osv osv.

El-LoCo: Fete forslag. Men jeg tro a4'ene blir litt uaktuelt for meg ser det ut som. Høy km forhold til pris/modell. men det er jo audi, så jeg skjønner... :)

Takker alle for svar! og oppfordrer alle til å legge inn sin mening! :D

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Km standen på calibraen har lite å si om tilstanden for å si det slik :)

Kanskje en av de få calibraene med ærlig km stand for å si det slik (om noe skulle være suspekt så må det være at km standen er overaskende høy i forhold til standen på bilen :P:P)

skulle ikke tro bilen har gått så "mye" når man ser den for å si det slik :)

Håper du melder din interesse da... John Richard (eier) er en knakende god kar og entusiast. Får han solgt denne (er hans 2ndre calibra) så skal han se på en Opel OPC så hjelp meg :P jeg vil kjøre opc ;)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P.S jeg vet også om en nybygget Opel Calibra 4x4 turbo som er like pent bygget som denne... fargen er en spesiell blå farge og bilen er meget pen... men vil vente med å tipse til han har fått montert fangere osv. Den er det komplett GTB uten vinge på ;) den går vel for 80 000 ca... FIN pris for en bil i den klassen for å si det slik :)

Og så har vi denne : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1138190

Den går for 110-120 000.

Også en veldig nøye eier. :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider