Gå til innhold

Bil til 130 000,- . Forslag?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Har bestemt meg for å gå opp til rundt 200 000,- blank. 130 000 er en "dum" sum å handle bil for.

Driver å kikker litt på BMW e46, ser at jeg kan få en grei 318 for rundt den summen. Noen synspunker? :worshipbm

I tillegg så ser jeg at de fra år 2002 begynte med 143 hk og i 2001 er det "bare" 118 hk. WTF?

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å sjekke ut denne?

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7594566&sid=4ar7jE0cF356163&pos=7&tot=24

En bil som ikke trenger styling. Går helt greit originalt. Vil automatisk vekke interesse hos det motsatte kjønn (om intr.)

Dette kan også selvfølgelig trimmes, som alt annet.

ps. Bilen har vært for salg en stund, så her finnes nok prutmonn.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei ,nei. Nå må du bli litt stilfull her å gå for en audi quattro (ur) syntes jeg, da har du kvalitet og sikkerhet. Du får også en hel bråta med hester og quattro på kjøpet. Kjør stil og quattro-bil.

stilfull? med gammel dkw.... neppe. Begynn å ratt så du klarer svingen!

audicoupe er raggarvagn.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

URQuattro: har du bilde/link av en slik bil du snakker om. vet ikke akkurat hvordan de ser ut....

du kan kjøpe bilen min ..

99mod BME 318i .. se signatur

GOD PRIS! Men jeg "kan" desverre ikke ha sort (litt kjipt ettersom det er mange e46 som er sorte). Og grunnen, den er simpel; bestekompisen min har sort e46 og da blir det litt "hermegås" å kjøpe en sort... LOL.

Noen som har en forklaring på hvorfor 318 fra og med 2002 har 143hk og før det så er det 118hk? Litt av et sprang...

Hva med å sjekke ut denne?

http://www.finn.no/finn/car/object?f...pos=7& tot=24

En bil som ikke trenger styling. Går helt greit originalt. Vil automatisk vekke interesse hos det motsatte kjønn (om intr.)

Dette kan også selvfølgelig trimmes, som alt annet.

ps. Bilen har vært for salg en stund, så her finnes nok prutmonn.

Tøff bil, men ikke helt min smak. Liten og upraktisk, og i tillegg er man pannekake ved et krasj.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider