Gå til innhold

Bil til 130 000,- . Forslag?

Ranger emnet

Boddiz

Anbefalte innlegg

DCA: hmm, fet bil. har sans for peugeot - har sett endel på 406. 206 blir for lite for meg, størrelse-messig altså.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

T.A.S: Jeg vil ha mye bil for pengene. Og M3 er ikke mye bil for pengene, det er mye gamp for pengene. Trenger noe som jeg kan bruke noen år uten noen større reprasjon av noen slag. Dessuten har det ikke noe å si om det er 150 eller 450hk (så lenge det ikke er 70-80 osv da :). får ikke brukt hestene her til lands uansett (dvs, de kommer til god nytte i aksen da, men ikke noe mer). Samtidig som det blir DYR forsikring.

MEN TAKKER FOR FORSLAGENE - ALT VURDERES (nesten) :driving

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha mye bil for pengene, rettere sagt gratis bil skal du få kjøpe min 1982 Ford Fiesta 1,1. Har hatt null reperasjoner og bilen kostet meg 3500kr. Bilen er EU godkjent den dag i dag og jeg har hatt gratis bil i over 2 år.. Kommer seg godt fram på hytta om vinteren MED sommerdekk og den bruker minimalt med drivstoff... ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp 325 eller en strøken 320. Det er det beste, veldig bra motorer (rekkesekserne er verdens beste rekkeseksere), lite feil osv. Og så ser den bra ut, går bra og har bra kjøreegenskaper. Og drag fra bånn av. Er jo 150 gamp i 320, går greit det og så er det 192 i 325 E36

There's no replacement for displacement

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, nå vil ikke jeg med min lusne inntekt si at mercedes har dyre deler.. sorry, men finnes andre plasser enn BOS å handle :)

liker du calibra så hadde iallefall jeg gått for 4x4 turbo utgaven ;)

MB 190E <3 Gå får en sånn en, de er konge og kjøre, ser fete ut og delene er :IKKE: dyre..

00' Lexus IS200 Sport

[x] MB 190E 2.0

[x] VW Caddy 1.9TDI

[x] BMW 523i

[x] MB 190E 2.6 US

[x] MB 190E 2.0
[x] VW Golf II 1.8i

Lenke til kommentar
Del på andre sider