Gå til innhold

Tøff 240 for dei som har casha:D

Ranger emnet

Kastel

Anbefalte innlegg

syns taksenking kan ta seg bra ut jeg,men ikke på en 244.

en 142 derimot kan bli meget fet om man taksenker den riktikg,en 242 også!!

er ikke ofte man ser en taksenket volvo nå om dagen sammenlignet med tidlig 90tallet!!

en bekjent av meg har en taksenket 82mod 242 med v8 han snakker om å selge,godkjent taksenket,motor,senkesett og 17" i vognkort.

nylakket for et år siden,soltak, sorte dørsider og baksete fra 242gt,bøtte stoler,grp.a vinge+++

Bilde000.jpg

Nice:D Brukte han lang tid på den?utifra bilde såg det bra ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns taksenking kan ta seg bra ut jeg,men ikke på en 244.

en 142 derimot kan bli meget fet om man taksenker den riktikg,en 242 også!!

er ikke ofte man ser en taksenket volvo nå om dagen sammenlignet med tidlig 90tallet!!

en bekjent av meg har en taksenket 82mod 242 med v8 han snakker om å selge,godkjent taksenket,motor,senkesett og 17" i vognkort.

nylakket for et år siden,soltak, sorte dørsider og baksete fra 242gt,bøtte stoler,grp.a vinge+++

Bilde000.jpg

Taksenking er faen det verste jeg ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er enig med deg,det som er gjort med denne svarte er i meste laget etter min mening. front rute vinkel/vinkel på dør karm etc blir noe feil og vindu/tak partiet på bilen blir for "lite" i forhold til resten av en 240. men på en 142 kan det ta deg meget bra ut etter min mening

262 bertone er vel orginalt taksenket 7,5cm?

Synes taksenking kan bli pent, men ikke mer enn ca 5cm.

Den svarte er vel ca 10cm, mister litt mye proposjoner da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seksjonering sier meg ingenting, men den røde i første post så bedre ut på det ene bildet enn den 242en marius242 kom med.. Men eg syns ikkje 140 kler taksenking heller, stort sett hvertfall.. Amazon, derimot, blir bra..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lit sansen for taksenka 240's kun av den grunn at det går JÆVLIG lang tid mellom hver gang du ser en! å jeg liker når ting er nlik at andre folk henger seg opp idet, og får se noe "anderledes".. men det meste som er riktig å fint har jo "alle andre" og gjort, så da må en trø til kraftigere:D men veit ikke om jeg villa hatt en sjøl..å hvertfall ike den røde til 30k!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne bilen er seksjonert,nedpartiet på bilen er også kortet inn.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1000655

Seksjonering sier meg ingenting, men den røde i første post så bedre ut på det ene bildet enn den 242en marius242 kom med.. Men eg syns ikkje 140 kler taksenking heller, stort sett hvertfall.. Amazon, derimot, blir bra..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vil si at du deler bilen i 2 skjærer bort litt og sveisern i sammen igjend. gjorde det en gang på en pickup.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss den bilen tråden handler om er taksenket, og den må ha nye dører

så må jo de nye dørene moddes og..

Så 30.000 for noe sånt er blodpris

Du sier noe der hehe men det er ikke all verden å sjære du vindus ramma å sveise den på nye døra å bruke vinduet opp igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda til gode å se en Volvo som er blitt fin av taksenking..

Se på den gule 142 som var i bilsport for litt sida for eks.. taket ødla hele bilen..

Hver så snill å ikke ødelegg flere fine gamle amazon/142 karosserier med sånn unødvendig kapping!

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider