v8volvo Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Hei! Jeg har fått problemer med motoren min nå, chevy 305. Motoren slokker, akkurat som om den går tom for bensin.. Den starter fint, men jeg må jobbe med gassen for å holde liv på motoren. Slipper jeg gassen daler turtallet hjelt til den stopper. For å opprettholde et turtall må jeg også gi mer og mer gass... Jeg hadde det samme problemet for en uke siden, og da la jeg forgasseren til rens. Når jeg monterte den var problemet borte, men kom igjen etter et par minutter... Hva er galt?? Er det forgasseren som er tett?? Hvem kan evnt fikse noe slikt?? Haster litt..... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet Juli 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 prøvd å stille på flotøren så den får riktig mengde inn i gasseren? hadde samme problem og da funka det.. Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8volvo Skrevet Juli 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2003 Nei, det har jeg ikke prøvd. Takk for tipset, får ta en titt på det i morgen. Hvor på gasseren skal jeg lete etter den justeringen? Det er en holley 4 ports forgasser... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet Juli 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 det er to skruer på toppen av gasseren, med flatskrutrekkerhode, hvertfall det på holley 750DP. der kan du justere, du ser hvordan det virker, blir det for mye, drypper det bensin inn i kammeret når motoren er slått av, du har også et nivåskrue på siden av gasseren, der skal det akkurat renne bensin ut når motoren går, da er det riktig innstilt... lykke til..eller du kan ringe pony parts:66808014 Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v8volvo Skrevet Juli 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2003 Tusen takk for godt svar! Skal prøve meg litt fram.. Tror du den får for lite eller for mye bensin?? Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GNATSUM Skrevet Juli 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2003 muligens for mye bensin tror jeg.. lykke til Siter Faster than a speeding ticket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg