staverh Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hei . har et prosjekt på gang nå . vil egentlig bare høre hva folk synes om det . blir mercedes\cosworth 2,3 16v motor og gir . med opel 2,2 insprøytning . har nå vært nedi med motor en liten tur og bygd motorfester og bunnpanne . ser greit ut med plass . olje filter må flyttes men . håper på 180 hk i første omgang . den motoren er også veldig villig til og turbo konverteres i framtiden :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 2,3 16v fra mercedes 190e?:S opel 2.2 innsprut? skjønte ikke den :S hvorfor ialle dager?? :O Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 fra 190 e ja . må jo prøve noe nytt . og de motorene er veldig villig til og være 4 sylindra . husk tyngden på en 190 ! opel 2,2 insprut er pga at den originale insprøytninga suger rett og slett . er en såkalt KE innsprøytning det . er noe dritt og tar mye plass . så derfor blir det 2,2 l innsprøytninga . datasprut . tja ikke dumt . men det er vel økonomiske årsaker i første omgang . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 2.2 innsprutet henger nok med til 180hk men du er nødt til å bruke benz dysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 har forsket litt på dette og funnet ut at det skulle henge med da .. motbevise det ?? nei , blir nytt innsug . med opel dysene .(bosch) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 da så. mye flower org dysene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 det er jeg da ikke sikker på . men volum på motor tatt i betraktning så er det ikke store forskjellen . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 må se på hk'ne. trur dysene flower rundtom 170cm3 å da holder de til 130-140hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 det er jo ikke noe problem og skaffe nye vis det viser seg og være et problem . er jo standartd bosch met slange på enden så . men takk for opplysningen da :) Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 det ble så jeg kjøpte meg data sprut . for da blir det enklere ved en sener turbo konvertering . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kom gjerne med bilder eller link til bilder :) Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juni 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 lite bilder . men driver nå og bygger tunnel . blir kanskje bilder over helga . Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC_76 Skrevet Juni 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2006 Kappa ut hele tunnellen eller? sveiser i ny hele veien? Siter Opel Kadett C :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staverh Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja kappa bak til der mellom akseln starter og bygger ny derfra . har det meste av løsninger klart nå . mellomaksel - blir bare en spacer mellom den og gir kassa . dyser - audi s3 dyser innsprøytning - megasquirt v3 , med bredbånd lamba og relekort . grenrør - bygger om det som fulgte med motor . ( ja det er orginalt med grenrør og ikke manifold på 2,3 16v . innsug - blir spesial laget av en kompis . bunnpanne - er ferdig ombyggd motorfester er spesial laget spjeld hus - fra opel 2,2 . med trottle positon sensor ( TPS) div følere har jeg fra 2,2 l " tida" . så nå er alt klart . bare at jeg ikke har så mye tid til og holde på . finner litt bilder av bilen på http://gauldalgatebil.proboards41.com/index.cgi?board=prosjekt&action=display&thread=1142325385 Siter gauldalgatebil If sex is a pain in the ass... you're doing it wrong. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.