meino Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 hva er forskjell på c og cl og is og alle de forskjellige fordene.. og er det pinto motor i is? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 BUmP Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 c og cl har forgasser motorer, is har innsprøytning. Mer orker jeg ikke å si :p Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 hmm jeg tenkte om at is bare står for injection eller om s står for noe å ? Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 jeg har fått svar nå! :) Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2006 is = Sport Injection, altså insprøytningsmotor l og cl = gasser motor og farve på interiør, utstyr osv. clx = dohc motor (Dobble kammer) Og ja, er pinto motor i IS ja ;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juni 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2006 CLèn min har da ikke gassermotor. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg