MaxHarry Skrevet Juni 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2006 Har hatt det siden jeg bytta det hjullageret på akslinga midt på, det forekommer som oftest når jeg akselererer fra stille eller lav hastighet og bilen får mye press på seg. Det kjennes ut som en ganske minimal men irriterende dirring og er ganske sikker på at akslinga har noe med saken å gjøre. Kan det være lurt å bytte kryss? og er det no stress eller trenger jeg no spesielt verktøy? Siter System som pomper, tute på romper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmiE Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 er nokk sansyneligvis krysset. men vet ikke hva som trengs for og bytte det. Siter - Volvo 240DL 1978, og 1979 -X- Volvo 240 GLE -88 -X- Volvo 240 GL -84 _GUULBIIL -X- Daihatsu Charade 1.3 cx -92 hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240GL Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 "... det hjullageret på akslinga midt på ..." Er det støttelageret til mellomakslingen du mener? I så fall, merket du mellomakselen før demontering sånn at du fikk satt den sammen i samme posisjon? Mellomakselen er balansert på fabrikken, og om du setter den sammen på andre måter kan/vil resultatet bli vibrasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg